onko tämmöisiä muka volvolla?
mikä
6
1177
Vastaukset
- 240gl
oli siihen aikaan, kun et ollut vielä syntynyt. jotkut ajaa niillä vieläkin. näyttää virtahevoilta ja kuluttaa 18 litraa satasella, jos oikein pintakaasulla ajelee.
- jos
18 litraa vie satasella. Meikäläisen 245 laiva vuodelta 83 ei vie ku 12 ja risat :)
- Blue monster
jos kirjoitti:
18 litraa vie satasella. Meikäläisen 245 laiva vuodelta 83 ei vie ku 12 ja risat :)
Mun 240DL:n kulutushaitari tämän vuoden puolella on ollut 7,7l/100km tasaisessa keskeytymättömässä maantieajossa Itä-Suomessa ja 14,6l/100km kaupunkiajossa (yksittäiset matkat alle 10km, joukossa startteja ilman lämmitystä).
Ikinä ei ole tarttenut tippaakaan öljyä lisätä öljynvaihtovälin aikana. Luottopeli, mutta alkaa pahasti helmat ja pohja ruostua puhki. - LloydChristmas
Blue monster kirjoitti:
Mun 240DL:n kulutushaitari tämän vuoden puolella on ollut 7,7l/100km tasaisessa keskeytymättömässä maantieajossa Itä-Suomessa ja 14,6l/100km kaupunkiajossa (yksittäiset matkat alle 10km, joukossa startteja ilman lämmitystä).
Ikinä ei ole tarttenut tippaakaan öljyä lisätä öljynvaihtovälin aikana. Luottopeli, mutta alkaa pahasti helmat ja pohja ruostua puhki.Jos jonkun mielestä toimiva 240 vie liikaa bensaa, ajaa väärällä autolla eikä ole ymmärtänyt asioiden ydintä.
Ei oo koskaan ollu valittamista kulutuksen suhteen, kun vertaa sitä ominaisuuksiin.
- vanaja
Paskat oo rikki, jos se menovesi kelpaa, ei se voi olla rikki.Moottorikelkat söivät n.10 l enemmän kuin toiset saman merkkiset, ja saman malliset ja ajoimme samaa reittiä ja samaa vauhtia, hienosäätöä suuttimilla ja silleen.
- qpula
Omistin aikaisemmin 87-vm VW konsernin auton ja
juoksin korjaamolla sen kanssa jatkuvasti ja rahaa
paloi. Nyt 88-vm Volvo 240 GLi ja ainoa kuluerä
polttoaineen lisäksi on öljyt ja suodatin 10000
välein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748