Ajelin eilen tuulisella säällä s-crossin takana. Siinä missä saksalanen premium meni suoraan kuin juna, s-cross heittelehti kaistalla ja välillä oli ilmiselviä vaikeuksia pysyä omalla kaistalla. Mahtoi kuskin ranteet olla hellänä ja autossa olijoilla pelko persiissä. Itse pidin toki riittävän suurta etäisyyttä tähän s-crossiin, sen verran vaaralliselta näytti meno. Huh huh. Kuka näitä suzukeja ostaa. Kertokaa.
Taas tuuli heilutti s-crossia
11
99
Vastaukset
- tsusuki
eihän eilen ole tuullut missään päin suomea. oletkohan ajanut skodan perässä jos on vikuroinut.....?
- Vetotapa
Sama vesipää kirjoittelee kateissaan
- Pre.mium_autoilija
Samaa minäkin ajattelin, koska kyllä täällä ainakin tuuli navakastikkin.
- perässäajava
niin ajelin tosiaan perässäsi premium autoilia niin tosissaan näky menevän suoraan kuin juna meni siinä tiukassa vasurissa suoraan niin että lumi ja kuusen kävyt pöllähteli
- perässäajava
Niin siis minun premium auto meni suoraan ja edellä ajava sukisuki heittelehti levottomasti lumi vaan pöllyin niin kovin heittelehti suki.
- Pre.mium_autoilija
Heheheheee. Premium autoni sisältä näkyi s-crossin vaappuminen. Hetken ajattelin että suzukikuski pysähtyy tien sivuun josta olisin voinut poimia hänet kyytiin. Mahtoi olla tukalat oltavat kuskilla ja luultavasti s-crossi lähtee tämän seurauksena vaihtoautorivistöön :))
- Nonononou
SCross on ehdottomasti Suzukin pohjanoteeraus. Ihmettelen kovasti niitä muutamaa kymmentä suomalaista, jotka ovat moisen hankkineet.
- pelastakaa.lapset
Näyttävät lähestyvät pyhät kovasti ahdistavan palstan pikkutrollia. Vanhempansa ilmeisesti juopottelevat ja lapset kärsivät,
- Hohohoohuu
Sinä nimimerkki "pelastakaa.lapset" olet hyvä esimerkki juopottelevista vanhemmista. Kahden alkoholistin ei toivottu jälkeläinen. Lisäksi nettihäirikkö.
- Premiumautoilija
S-crossi tosiaan on susukin pohjanoteeraus, yhdessä vitaran kanssa. Ojaminen on yhtä tuskaa ja kuski toivoo matkan loppuvan kesken. Kuka näitä oikein ostaa? Kertokaa.
- käyttö-auto
viksut kansalaiset jotka eivät halua vikaherkkiä premium autoja vaan varman vuodesta toiseen pellaavan käyttö-auton
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465397Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561957Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748