Olen paperiarkkipastori, paperiarkkipiispa, nälkäpalkkasoturi, vaaravyöhyketerapia, muurahaiskäpykaarti, avaruusalusastia, häpykarvalakki, siveysvyölaukku, sananjalkaväki, huoltovarmuuskumi, paavin_anoppi, kyypakkausteippi, hassu_tuttuna, Turva-Kassu, Bermudan.kolmiolääke. Tunnen sinut ja teidät!
Olen Kymenlaaksossa, -sta, pastori, rovasti, reikimeditoija, satamatyöntekijä, ruokatuntihitsaaja ja olen syntynyt Kehä III:n sisäpuolella. Ja olen åpaperiarkkipastori, paperiarkkipiispa, nälkäpalkkasoturi, vaaravyöhyketerapia, muurahaiskäpykaarti, avaruusalusastia, häpykarvalakki, siveysvyölaukku, sananjalkaväki, huoltovarmuuskumi, paavin_anoppi, kyypakkausteippi, hassu_tuttuna, Turva-Kassu, Bermudan.kolmiolääke ..
Olen palstan sikamaisin sansnmuuttaja skepo!
Röh töh röh, vaan ksikille!
Tiedoksi kaikille, että olen;
12
210
Vastaukset
- mononkantalappu
Toivo Lång, sinä olet kuule pikkuisen hermostunut! Ahistaako ja valvottaako?
- polut.Kaikki
Pitäisikö jonkun olla nukkumassa yöunta kello 16:14? Eihän asia toki minulle kuulu. Eikä aloittaja ole kukaan luettelemistaan nimimerkeistä.
- miliisioppilas
polut.Kaikki kirjoitti:
Pitäisikö jonkun olla nukkumassa yöunta kello 16:14? Eihän asia toki minulle kuulu. Eikä aloittaja ole kukaan luettelemistaan nimimerkeistä.
Hyvä, että tunnustit!
Sinä käytät noita kaikkia nimimerkkejä!
Jos et käyttäisi, niin et voisi tietää!
Rangaistus on nyt pienempi, kun tunnustit pahat tekosi.
- Kolikärrynakseli
Toivo Lång on "Geologia" - nimisen jumalan palvelija, ja perustanut uuden uskonnon. Oheisena vapauttava fatwa. Toivo on kuulemma väsäämässä uutta pyhää kirjaa nimeltään "InkeroistenTotuudet".
- Legionellakärrynelina
Sinä latvahaasteinen olet se, joka täällä roskaa sepittää ja muita nimeltä mainiten herjaa.
- Seootsinäitte
Legionellakärrynelina kirjoitti:
Sinä latvahaasteinen olet se, joka täällä roskaa sepittää ja muita nimeltä mainiten herjaa.
Sr oot sinä itte!
Buahahahashaaaaaaaaa - ITE.0OT
Seootsinäitte kirjoitti:
Sr oot sinä itte!
BuahahahashaaaaaaaaaJuntilta odotettavissa oli tuo ite-oot -kommenttisi.
- määritemiä
ITE.0OT kirjoitti:
Juntilta odotettavissa oli tuo ite-oot -kommenttisi.
Määrittele juntti!
Ettet vain itse olisi superjuntti???
- Kainuunviisas
Se olee Toivo Lång, kuin saastuttaa näitä sivustoja kirjoituksillaan.
- tositteitaPLS
Kustas tulet,
mistäs tiedät,
poikani poloinen?
- PalstanSikaSkepo
UNOHDIN MAINITA, ETTÄ. OLEN KOTOISIN
LALLIN-KUNNASTA ! - pahoillanoleva
Näitä palstoja sotkee prof. Juhan Knuuti Turusta. Hänellä on oma sivustokin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2967271Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne695294Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1463367Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1112726- 1622469
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181920Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831736Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311578- 821554
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311510