Kaikki kirjoittelut joissa haukutaan suzukin ohjaustuntumaa ja tuuliherkkyyttä on silkkaa valetta. Tallennan kaikki ip-osoitteet tällaisista viesteistä jotta saadaan trollin ääni hiljenettyä
Suzuki palstalla. Suzuki on kaiken kaikkiaan niin hyvä auto ettei tällaisia trollien solvauksia siedetä.
IP-osoitteet tallennettu
10
219
Vastaukset
- Westinghouse
Trollilla on käytössä dynaaminen IP-osoite, joten ei tuollaisista IP-tallentamisista ole mitään hyötyä.
- A-Seagate
Jo lakimääräisesti joutuu palveluntarjoaja nuo IP:t tallettamaan.
- tökastelijapoju
minä täällä valehtelen ja keksin omasta päästäni Toyotan vikoja kun niitä ei oikeasta elämästä löydy. minä olen kateellinen Toyotan omistajille. olen keksinyt uuden tavankin vääristellä asioita, etsin VAG-areenalta kertomuksia VAG autojen vioista ja siirrän ne tänne ja muutan vain automerkiksi Toyotan tai muun aasialaisen automerkin. enkö olekkin ovela?
tämä on kyllä huomattu jo vuosia sitten. samat vikakertomukset vag areenalla kuin täällä Toyota palstalla. arvasinkin että joku kopioi ne tänne katkeran kateellisena. käytä nyt muitakin nimimerkkejäsi mm. costadelsilencio, skoda_rulez, ocu134kw.wepasto, tsi2012.... mitä kaikkia nimimerkkejä yleensä käytätkään. niitähän on satoja käytössäsi joka päivä.
- Ah_ja_voih
aika hölmöä keksiä ja levitellä väärää tietoa Toyotasta tai yleensäkkään japsiautoissa jotka ovat todistetusti viattomia autoja. vag-areenalla ei lukeminen lopu erilaisista tyyppivioista.
- Kfkrkfkk
IP osoitelista on nyt luovutettu ylläpidolle. Perästä kuuluu röllit.
- Nollavikaaa
Nyt mittarissa 102056km ja 5v, arvatkaapa montako huoltoa öljyn ja öljysuodattimien vaihdon lisäksi swift suzukiin on tehty?
Oikea vastaus on nolla. Ei mitään vikaa!!huollontarvetta!! Oikeastaan ei haittaa vaikka näitä haukuttaisiin enemmän ,niin putoisi hinnat nopeammin ja saisin aina vähän halvemmalla uudemman. - ottakaaselvaa
Heh...nuivelot puhuu IP-osoitteesta vaikka eivät edes tiedä mitä se tosiasiassa tarkoittaa ja minne se osoittaa.
- Oletvainnolo
Olet nolo röllipoika ja voin kertoa että IP-osoite osoittaa nyt sinun lähikirjaston tietokoneelle.
- sukisukii
Tutkitaanko henkinen tunnetila myös, jokaiselta supon toimesta?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465377Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561947Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748