Billebro varoitus voi tilata suomesta myös.

Billebro

Billebro Eventure AB betygsatt av Fredrik

http://www.billebro.se/myshop_start.php

Fredrik
1 omdöme

Publicerat den 31 augusti 2017
Den ene vet inte vad den andre har sagt eller gjort
alla som skriver ett bra omdömde om billebro får rabatt 4 eller 5 %
på produkten dom köpt bara för att skriva att dom är supernöjda med produkten och välbemötta i butiken av personal
jag arbetade i butiken ett kort tag. Och det var obligatoriskt när man arbetar för Billebro att skriva ett jätte bra omdöme och bra kritik på Rejta
Trust Pilot m.m 20% av alla bra omdömen är skrivet av personal som har arbetat på billebro eller rättare sagt tvingade till att ljuga offentligt
när jag arbetade där så var det någon som skulle hjälpa en kund i telefon med något paket som inte kommit fram men mitt i samtalet kommer kent in och beordrar han killen som hjälper kunden med hans försvunna paket att flytta på hans bil och tvätta bilen och att säg till kunden att vi ringer upp ...Vilket aldrig hände och nästa gång var det jag som någon annan praktikant som svara när samma kund ringer igen
då går stackars killen i väg för att fråga om hjälp med detta ärende
då dyker kent upp och säger åt praktikanten att tömma lastbilen på varor som han varit å hämtat i lagret så kunden väntar i 45 min i telefon
utan någon hjälp det slutade med att kent tog upp luren å svara
och säger att vi har stängt nu du får ringa i morgon .........

1

402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hukkan

Ostin Billebrosta 18 tuman pa latikko on huonoin mitä on olemassa.

Vien sen katskille ja meni rahat hukkan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      257
      6957
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      66
      4524
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      139
      3258
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2342
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      18
      1890
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      171
      1626
    7. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      31
      1518
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1514
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      39
      1405
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      112
      1077
    Aihe