Minulla on ihana, vanhurskas ystävä jonka rukouksiin aina tulee vastaus. Olin kipeä ja masentunut sekä yksinäinenkin ja hän on rukoillut puolestani ja kaikkeen tähän apu tuli. Tämä on kiitosaihe, kiitetään vanhurskaasta ystävästä! Rukoillaan että Herra
palkitsee siunauksilla kaiken tämän hyvän hänelle ja että hänkin saa avun omiin vaivoihinsa jos niitä on. Rukoillaan myös meille kivoja yhteisiä hetkiä ja että hän tulee käymään minun luona ja että kesällä mennään rannalle uimaan ja että jos hän saa lapsenlapsen
niin minäkin saisin hoitaa hänen lapsenlasta. Kiitos kiitos Jeesus kun sain vuonna 2017 ihanan ystävän!!!
Vanhurskas ystävä
5
92
Vastaukset
- palstaaseuraileva
Ystävällä on Jumalan mieleisiä rukousaiheita. Tapahtukoon edelleenkin Isän tahto. Kannattaa kertoa kiitosaiheista. Ole siunattu.
Meillä on jumalaton (sori) määrä raajoistaan amputoituja ihmisiä tässä maassa.
Pistäkääs rukousparantaen ne kaikki? Vaikka yksi viikossa tai kuukaudessa.
Katso sinä, joka pilkkaat, kun sinun onnesi kääntyy, muista silloin, että voit turvata Herraan ja rukoilla Jeesusta pelastajaksi. Älä mene liian pitkälle pilkkaamisessasi, ettet enää pystykään hädän tullen nöyrtymään ja rukoilemaan apua Jumalalta.
Opetteles ihan piruuttasi kommentoimaan siten, että kommenttisi tulevat näkyviin.
Ei pitäisi olla ihan mahdoton tehtävä luiskaotsaiselle uskonharhaisellekaan.
Kiitos Jeesus ystävistä, todellisista vilpittömistä ystävistä, jotka rukoilevat puolestamme ja haluavat olla ystäviä meille. Kiitos Jeesus, että teet miestä jokaisesta ystävän jollekin ja anna jokaiselle yksinäiselle ystävä.
Kiitos Jeesus, että sinä tänäänkin olet ja vastaat rukouksiin, niin että pilkkaajasi joutuvat häpeään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728