Löytyykö mistään apuja konffata Lexmark X1170 Suse 9.1 kanssa?!? Olen surffannut jo aika kauan asian tiimoilta...
Lexmark X1170 ja Linux
1
288
Vastaukset
- samaa pähkäillyt
Mä olen kanssa samaa miettinyt ja linux-ajureita etsiskellyt, en tuohon mutta X1130:iin joka on vähän riisutumpi/vanhempi versio tuosta sun monitoimitulostimesta.
Lopputulos: kyllä se taitaa olla niin että linuxistin kannattaa välttää monitoimitulostimia, ainakin jos sen valmistaja on Lexmark. Minkäänlaista tukea tai ajureita ei tunnu löytyvän. X1130:n tulostin kyllä toimii Z600-mallin tulostinajureillakin mutta koska Z600 on pelkkä tulostin niin eipä tuolla pitkälle pötkitä, skanneri olisi toimettomana silti.
Ainoa neuvo, pidä koneessa myös Windoze, niin pitkään kuin sulla on toimivia Windoze-only vehkeitä. Ja kun sitten ostat uusia niin varmista että myös Linux-ajurit löytyy laitteille. Sitten voit hylätä Winkkarin ellet sitä sitten myös muuhun toimintaan tarvitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337144- 396625
- 293614
- 453130
- 342784
- 162572
- 372198
- 162116
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481977- 341870