Löytykö Varsinais Suomesta naista joka haluaisi rakastella autossa.Ikä sivuseika!
Pano autossa naisen kanssa olisi ihana
15
7125
Vastaukset
- PuumaTurusta
Heippa hei
Olisin todella innostunut ja itsekkin olen tästä haaveillut. Ikää on 68, mutta ikähän oli sivuseikka
Puuma turusta- Nuori_mies_02
Hei puuma, täällä olisi halukas nuori mies joka voisi lähteä kanssasi ajelulle....
- halukaskin
täällä myös mies 50 v Turusta olen todella kiinostunut. Tule sokkotreffeille klo. 11,30 ja etsi mies 50 v varsinaissuomi tai anna yhteystietosi.
Niin olisi myös täällä Pirkanmaaalla. kuuskymppinen nuorimies valmiina autoilemaan. Naiset, ikään ja kokoon katsomatta, ottakaa yhteyttä.
- puumanainen
Täällä olis kanssa kiinnostunut puuma. Ah, ah. Haluatko mua?
- Ukkeli60
Mistäs sinä...
- abcdfsgh
Täällä olis 16v tyttö pirkanmaalta, jota kiinnostaisi
- Anonyymi
Miten saa yhteyden?
- Anonyymi
TÄÄLLÄ OLISI 17V POIKA, KIINNOSTAISI YHTEYDEN OTTO
Tännekkin voisi naisilta pyytää yht.ottoja nikki toimii s.postissa tääl... Satakunnasta olen
Turun suunnalta löytyy viiskymppinen mies. Haluisin antaa kyydit naiselle.
Oisko tänään naista mukaan? Jos mukavaa yhdessä niin tavataan useamminkin. Seuraavalla kerralla jossain paremmassa paikassa.
- valmiina
Vieläkö jotain naista kiinnoistais 52v turusta
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164