tiedän, on viikko vielä aikaa mutta nyt immiset&oliot..onko porukalla jo tietoa minne meinaavat mennä la 19.2 n. klo.19->??
kallio tais kuitenkin olla se paikka, halpa kalja vetää puoleensa ja onhan kalliossa muutenkin rento meininki;).tosin paikkoja siellä ympäristössä on lähemmäs 300kpl eli kysymys kuuluukin minne,minne,minne..aika suositut ovat monet paikat ja voi olla aika täysiä, ihan sama minne sit meneekään joten nyt vaan ehdotuksia, missä porukka haluaa istuskella..
Maskotissahan on ainakin tilaa..ala-, ja yläkerta, bilikseenkin voi haastaa jengiä jos tekee mieli..;)
22+ miitti helsingissä taas..
5
1605
Vastaukset
- taigis
........eipä taida tulla lähdettyä kallioon... vaikka onhan bilis ihan jees... mutta taas se syömäpuoli jne. sitäpaitsi kalliossa on pelottavaa .......... *kurkkii pöydän takaa*
- Neeritin
Minä kovin mieluusti ehdottelisin paikkoja jos jonkinmoisia, mutten Kalliosta tiedä yhtikäs mittään.
Harvinaisen joustavana ja mukautuvaisena ihmisenä(haha) olen mukana paikassa kuin paikassa ;o). Senkus sanotta vaan niin mie saavun. Maskottia (ikinä kuullukaan paikasta) kannatetaan -ihan niinku kaikkia aiempiakin ideoita. Eli, Kalliota enemmän kahlanneet, nyt puolesta/vastaan kommentit pöytään perusteluineen jotta voi alkaa karttasivuilta vähitellen etsimään tietä Kallioon (?!). PISTE. joo, eli minen pääse miittiin, rahapoliittinen tilanne sanoo että ei minnee...
eli näin tällä kertaa
mut onneks kukaa ei minuu sinne halunnukka :D- ´Sapa
Hitto, alkaa olla kiirus päättää mesta. Mulle se on aivan sama mut aika moni lienee jo käsityksessä et se ois se iltakoulu. Taisin se minäkin olla siinä uskos et siellä nähtäis mut mut...
- Zed78
Miten näin yksinkertaisesta asiasta voi tehdä näin vaikean? Sinne iltakouluun vaan ja jos siltä näyttää, että sinne ei mahduta niin mikä estää vaihtamasta paikkaa?
Ihmettelenpä vain, että eikö kukaan Kalliolainen olisi voinut varata jotain...
-Kyllä kaikki oli paremmin ennen -
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa722467En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1091166
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009