Minä jännän kun kaveri näytti youtube mitä hän on tilannut ebay mitä ei saa suomesta sen takia kun hän ei ole sannut nittä vielä.
Ämyritkin on kun pesukone missä vilkku disko valot ja basso iso kun bussin ratti.
Ja tehoakin on pikkasen enemän kun kaverin bändin pa laittet 2 x 4300 wattia että on pikkasen tuhdimmat soundit kun se että mene katto bändi keikka.
Nyt jännän menekö kaverilla ikkunat rikki vai saako hän häätö Cerwin Vegalla on 500 wattia ämyrit on kulemma pikkasen tuhdimmat soundit ja oikkasen enemän tehoa kun cerwin vega.
Jännän kun kaveri tilasi ebay.
10
359
Vastaukset
- DGAey
mulla isompi kun sullA ,ÄLYTTÖMÄN ISO
- Ohuet
Kaveri saai sen mutta miksi sinä on niin ohuet kaiutin piuhat.
Minun mielestä ne pitäsi olla paksut jos on 2 x 4300 wattia.
Minun miestä sinä on yhtä ohuet kaiutin piuhat kun äidin vanhassa radiossa. - Minimalinen
Mulla on pieni radio mutta armoton kyrppä.
Kaverilla on armottomat stereot mutta minimalinen kyrppä. - Kaljaraha
MInä myyin minun omat torissa meni heti kauppaksi.
Ja oli ne vanhat mitä löytyi vintilttä missä on kasetti dekki ja levy soitin.
Ja radio oli sellainen vanhan aikainen missä oli kierto nuppi ja visari ei digitali.
Ne on sielttä 70-80 luku mutta meni heti kauppaksi kun oli muodissa.
Kiva kun saai kalja raha. - Korttelia
Testattin kaveri laittoi täysille mentin kävelylle kuului grilille asti monta korttelia.
- Booosteri
Kaveri laittoi tynnyt pään alle ja meni makaman kaiuttimen vieren ja laittoi basso boosteri pälle.
- Tykkkä
Muijat tykkä kovasti kun lattia ja sohva tärise.
- Tärise
Minun kaverilla on saunassa vene ämyrit ja monta vene bassoa.
Tärise lautet ja koko sauna. - Bassground
Sellainen vene basso pitäisi laitta porealtan alla saa kunnon bass ground effect massage.
- Sohvanalle
Mulla on kans muutamalla kaverilla autobasso sohvan alla johdossa on katkasija että saa laitta pois ja pälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2546937Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664464Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1393258- 1562342
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181880Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1711626Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311508- 821504
Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https391405Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1121077