Jos tilaan Ebaystä (jenkeistä) muistikkuja, muistikortteja/SD-kortteja tai ulkoisia kovalevyjä joihin myyjä on ladannut valmiiksi tekijänoikeudella suojattua materiaalia (pelejä, ohjelmia yms) kuinka pahassa lirissä olen erityisesti tullin kanssa, tarkistetaanko sisältö tai jotain? Hinta ylitttää todennäköisesti reippaasti 100 euroa. Maksan Paypalilla ja pitäisi tod näk olla joku maksutodistus, joka näkyy Paypalissa ja sähköpostista joten ne näkevät tilaukseni.
Ebay tilaus
2
2194
Vastaukset
Kyllähän tullin epäilykset voivat herätä, ellei tavara olekaan avaamattomana alkuperäispakkauksissaan.
Kaikkea eivät ehdi availla, mutta ennemmin tai myöhemmin...- näinkin.voi
Jos saat yhteyden lähettäjään niin kaikki ainakin yksityiset laittaa summaksi minkä tahansa . Maksat Pay pallilla ensin 22€ ja sitten erikseen loppusumman ja lähettäjä laittaa 22€ summaksi ja ilmoittaa pakettiin tyhjiä käytettyjä muistikortteja vaikka. Jos yleensäkkin tilaa kalliimpaa tavaraa on oikea aina tilata niin, että on joulun alla tullipostissa. Silloin lähes miljoona pakettia eli eivät ehdi kuin koiralla haistella paketteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728