Pattayan matkailu ja Pattayalla asuminen.

Aviomiess

Minun näkemykseni tähän Pattayan matkailupalstaan tutustuessani on erityisen vahvasti se, että ei tuo jokapäiväinen ylitsepursuava Pattayan rakkaus ja kiukuttelu kaikesta mahdollisesta ainakaan ole tuottanut tuloksekseen omaan elämäänsä tyytyväisiä Pattayan rakkaita.

Palstan jokapäiväinen anti on tarkkailua ja negatiivisia päätelmiä kuka kirjoittaa, mistä kirjoittaa ja jos ei kirjoita, niin Pattayan rakas kirjoittaa ns. vastapuolensa nimimerkillä tai siihen viittaavalla, sekä seuraavassa hetkessä arvostelee vastapuoltaan perustaen arvostelunsa itse kirjoittamaan kirjoitukseen.

Matkailupalstalle on pesiytynyt yksi henkilö pääsääntöisesti, joka oireilee omaa pahaa oloaan jatkuvilla hyökkäyksillään jopa perustaen näkökantojaan internetistä imuroiden toisten ihmisten osaamisalueilta omaksuen ne omikseen ja näin kokee itse olevansa kaikesta kaikki tietävä joka elämänalueen spesialisti.

Hän jopa lyö vetoa vastustajikseen kokemien henkilöiden kaikesta mahdollisesta elämänsisällöstä, jopa sukupuolesta ja seksuaalisesta suuntautumisesta, mutta kun vedonlyönti hyväksytään, hän katoaa kuin sikarin tuhka Azimut veneen kannelta Siaminlahdelle.

Vastineet tähän aloitukseeni osoittavat mitä tarkoitan, kuten myös aloitusotsikot jotka sopisivat kommentointeineen paremmin mielenterveysosiolle.

Terveisin Aviomies Chiang Mai.

4

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VaiAviomies-höpö-höpö

Vai aviomies, höpö höpö!
      Olet persläpilerppa, et mitään muuta, vajakin aivosi eivät vain tahdo sitä ymmärtää, vaikka usein ovat samaa mieltä asiasta.
      Vaimoa sinulla ei ole, kenties nuoruudessasi olet päässyt Tallinnaan äidin mukana katsomaan ja ihmettelemään kauniita naisia ja isävainajasi perintöä, vanhaa ruttuista Jallua, katsellessasi vuokrayksiönne likaisessa alkovissa, taskulampun valossa, saanut orkun runkattua?
      Onko tuo kaksi ässää nimimerkkisi lopussa joku gay-vanhusten salainen tunnus?

• Aviomiess

Juuri tätä tarkoitan tuolla aloituksellani.

Nimimerkissäni loppuosa sen johdosta että palstalla on toisten nimimerkkien itselleen rekisteröijä, jolloin nimimerkkiin tulee lisätä jotain kirjaimia tai numeroita kun tahtoo käyttää tunnistettavaa nimimerkkiä.

Toiset tosin käyttävät näitä höpöhöpö alati muuttuvia nimimerkkejä, mutta kukin tyylillään.

• En minäkään tiedä mistä näitä pesii, mutta se taitaa olla niin, että ne ei kykene
      matkustamaan Pattayalle. Pattaya on hyvä paikka ja ainakin minä olen siellä
      tykännyt olla ja juttelen aina mielelläni Thaimaasta ja osa näyttää oikeasti olevan
      sitä mieltä, että minä olen joku Petofiini tai joku hyväksikäyttäjä ja naiset joskus
      haluavat, kuin kiukulla antaa omaa tavaraansa ja semmoista täällä suomessa siis.

Minä luulen, että kaikki on sitä suurta tietämättömyyttä ja ei ole mitään käsitystä,
      kun ei ole koskaan käynyt. Minun lapset ovat myös käyneet Pattayalla usein ja ei
      nekään koskaan sano kun kysyn, että lähetäänkö Pattayalle ja vastaus on aina,
      että jos maksat. Toki ne on jo sen verran isoja, että ne sitten pyrähtelee aina omille
      Teilleen ja sillai ja toki me päivällä ja iltasella syödään ja ruokaillaan yhdessä.
      No ei meillä ole sillä lailla sama toi musiikki maku ja paikan valinta.

Pattayalla on ihan hyvä meno ja aktiviteetteja löytyy ja aina rasva hieronnasta
      Ritsa pyssyyn ja liukumäkeen. Paljon jää kyllä kokematta jos ei käy Pattayalla.

• OnVilliJoo

Onkos tutun tuntuista bablaa?
      Dille jauhaa paskaansa joka aihealueilla.
      palstanvalloittajako11.2.2018 15:27
      onkos laivamatkakeskustelunkin nyt vallannut vallan vihreä mies marssista, 
      sen verran juttunsa tuntuu vihertävän

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      235
      6644
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      65
      3830
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      126
      3116
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2312
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      17
      1843
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      170
      1567
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1474
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      29
      1431
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      37
      1359
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      111
      1051
    Aihe