demonien ote on menny, mut sydän on vielä täysi jäässä..nyt joudun kestää tätä erämaata syksyyn asti kunnes kaikki jää on sulanut..hieno juttu..ainoastaan 6 vuotta myöhässä
mut mitä elämällä enää on mulle annettavaa? ei mitään..just täs mieti ni ajatteli et ennemmi kuole ku elän tos pimeydessä misä oon eläny, ennemmi kuolen näin ku edes jotain on musta vapaata ja vietän ikuisuuden helvetissä, ainaki johonki mallii vapaana
mut elämällä ei oo mulle mitään annettavaa, ei sillon ku oli nuori poika ja täynnä pyhää henkeä..nyt kaikki ihmiset on menneet joista välitin..se elämä on poissa..nyt ei enää oo jäljellä ku se jumalan tehtävä..varmasti jumala pitää musta huolta ku on nyt mut löytäny ja varmasti kädestä pitäen mua johdattaa..
nyt se tämä pimeys on muuttunu erämaaksi
tehmies24v
3
194
Vastaukset
- valoapäinkuitenkin
Se on tärkeä että on tehtävä Jumalalta. Ei ihmisiin kannata kiintyä koska heidät voi menettää. Ja aina voi tulla uusia ihmisiä joihin voi kiintyä ja ystävystyä. Taitaa vaivata sinua masennus.
- etvielätiedä
Elämällä ja kokemuksilla on paljon merkitystä ja sinulla on paljon annettavaa.
- ateistinhiekkarannat
Uskovaiset ei keksineet taskulamppua, ateisteilla on keinovalonsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337074- 386474
- 293544
- 453100
- 342744
- 162462
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481957- 341810