Alkoholistit

Göbbels

Missä lymyää kaikki juopot nykyään. Muistan vielä 1990 luvulta kusi-muorin ja waltterin muut mestarit

10

617

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jasittenonnäin

Hautausmaalla.

• hoolisti

Ne holistit ajeloo autoolla ympäri maakuntaa ei niitä kaupungilla enää näjy

• Seinäjoenjuuppot

Tosi on autollahan nuo täällä Seinäjoella liikkuvat tai huumepäissään, kannattaa olla tarkkana Seinäjoen kaduilla, jatkuvasti päivittäin jää kiinni mutta niitähän riittää täälä Seinäjoella. Vanhemmat varoittakaa lapsia liikenteessä.

• Göbbels

Puliukot näyttää olevan usein miehiä onkohan ne vain homoja ja keksinyt näin tavan olla julkisesti yhdessä ?

• Mä olen ryypännyt 12-vuotiaasta viisikymppiseksi, hoitanut työni ettei ryyppyrahaan ole tullut katkosta.
      Viidenkympin jälkeen oli pakko siirtyä enenevässä määrin muihin aineisiin koska koneet ei vain kestä loputonta viinanjuontia. Iso osa kavereista on jo kauan maannut haudassa.
      Minun ryyppäämisestäni et tiedä mitään, koska olen naamioinut sen juhlimiseksi tai ryypännyt kavereiden kanssa kotona tai jonkun mökillä keskellä päivää näyttäytymättä kenellekään.
      Jos joku on nähnyt sekakäyttöni, olen sanonut olevani sairas ja vetäytynyt pois.

Kyllä meitä päänsekoittajia on paljon enemmän kuin ennen, mutta juoppoudella ei ole enää sellaista gloriaa kuin Valtsun aikana, joten ollaanpa vain hiljaa hissukseen. Enää ei kukaan kiertele tanssipaikan kulmilla kyselemässä jokaiselta vastaantulijalta 'haluatko turpaan?'

• väärin

Valsu kyseli: Anna markka. Ei turpaan ; >

• koska_napsahtaa

Ei Valtsu käynyt tansseissakaan. Siinä olisi muuten ollut susille melkoinen paisti.

• texkiller

ei nykyään enää katujuoppoja pikkukylillä ole...sossu maksaa kämpät ja sähköt..seurakunnalta saa ruokaa..työkkärin saa käyttää bisseen sitte viä varastaa lisää. se on nykyään helppoo.lääkkeetkin saa toimeentulotuella sähköisesti kirjastossa anoa lähiapteekkiin...on helppoo olla deeku sivistys suomessa. ettei kaikki raha mee kyllä mamuihin...ja tän uuden sipilä gaten pystyy työkkäriin kiertää kun hakee syksylle johonkin rakennusmestari koulutukseen oot jonossa ei sua vaivata koko keväänä eikä kesänä....vink vink.....sihh ja pullo auki ja pami huuleen....

• Jubu

JokiKalle oli aikoinaan tuttu näky raitilla.

• Toivottavasti noista lakeuden puiston juoppo/ narkilaumasta kasvaa uusi viihdyttäjä lauma

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7320
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3594
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      371
      1978
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1816
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1459
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe