Olen kyykännyt, penkannut, vetänyt maasta ja tehnyt kaikkea mitä kaikki "asiantuntijat" sanovat.
Totuus kuitenkin on se että ei kannata kyykätä koska se liike ottaa myös väistämättä pakaroihin ja takareisiin, vatsalihaksiin ja alaselkään, ei pelkästään etureiteen jota haluaisin sillä liikkeellä kasvattaa.
Reiden ojennus ja hack-kyykky ovat osoittautuneet paljon paremmiksi liikkeiksi.
Maastaveto on ollut pelkkää energian tuhlausta. Pidän tarkkaa kirjaa kaikesta mitä teen ja olen huomannut etten ole koskaan saavuttanut sillä mitään.
Bodarin kannattaa keskittyä yhteen lihakseen kerrallaan eristävillä liikkeillä. Samaan aikaan yhdellä liikkeellä ei kannata tehdä monta lihasta samalla kertaa. Osassa liikkeissä se on mahdotonta mutta sille ei mahda mitään.
Osan liikkeistä saa taas heittää kaatopaikalle, kyykky ja maastanosto esim.
Tämän ymmärtämiseen minulla meni vuosia ja se tarkoittaa että heitin vuosia hukkaan.
Moninivelliikkeet ei toimi
2
152
Vastaukset
- Maastokyykkääjä
Mainitse jokin liike joka vaikuttaa vain yhteen lihakseen.
Sinä siis vaan penkkailet ja veivailet kaikilla kivoilla laitteilla. - MarjikselleBanaania
Olet väärässä. Minäpä pidän vielä tarkempaa kirjausta ja olen huomannut että kehitystä tulee. Ha ha haa.
Olen pitännyt myös hyvin tarkkaa kirjausta niistä ihmisistä jotka eivät ole kehittyneet moninivel liikkeillä ja olen huomannut että he ovat vain heikkoja eivätkä tule kehittymään ikinä. Ikinä millään tavalla. Ikinä mitenkään. He ovat syntyneet huonoiksi ja huonoina pysyvät. Aina. Tekivät mitä tahansa, miten tahnsa. Huonoja. Aina.
Sellaista itse olen huomannut tarkalla kirjauksella. Niiiiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1925871Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä472691- 1562252
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161769Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne331708- 821404
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621367Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241311Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321253Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.109997