Imusolmukkeeni ovat olleet tämän vuoden alusta ja siitä vähän pidemmälle turvonneet.
Muutama leuan ja aatamin omenan välissä, yksi vasemmalla kurkussa aika ylhäällä, yksi suuri oikealla aatamin omenasta vähän ylöspäin, suurin on hieman kipeä, ehkä siksi koska tunnistelen sitä kokoajan. Suurimman turvonneen imusolmukkeen alapuolella tuntuu olevan vähän syvemmällä jotain, mutta en ole varma mitä ja se on on enemmänkin pitkämäinen kuin pyöreä. Kaulaani oikealta puolelta on alkanut vähän kutittaa, suussani nielun seinässä on kaksi rakkulan näköistä pattia.
Kävin eilen ottamassa verikokeita ja nieluun tökättiin pumpuli tikku.
Sain kaksi viestiä lääkäriltä.
"Hei! Nieluviljely ja mononukleoosi negatiiviset. Tulehdusarvo CRP normaali. Verenkuvassa pari arvoa yli viiterajojen, lääkäri katsoo ne vielä läpi."
ja
"Hei! Veriarvoissa ei huolestuttavaa. Ei tarvetta uusiin verikokeisiin. Tule uudelleen käymään jos tauti kovasti pitkittyy. terv. lääkäri MH"
Tämänhän pitäisi olla hyviä uutisia vai mitä? Ja minä oikeastaan toivoin, että se olisi ollut mononykleoosi tai muu, koska eihän imusolmukkeet vain itsestään kasva näin.
Olisiko syöpä näkynyt näissä testeissä vai ei?
Minulla on ollut oireita joihin olen etsinyt apua netin kautta ja ne johtavat syöpään...
Imusolmukkeet turvonnut, Voiko se olla syöpän?
HeroRT
1
234
Vastaukset
- ertywp
Nielussa ja kurkussa on rauhasia ja imusolmukkeita, jotka joskus syystä tai toisesta turpoaa, ei sen tarvitse olla mitään.
Mitä syytä sinulla on olla uskomatta lääkäriä ?
Netissä googlaavat "amatöörilääkärit" löytävät 1001 tautia oireisiinsa....
Rauhoitu !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1784698Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä382522- 1562192
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161719- 811338
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241271Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321183Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1451170Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103945Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.117877