Heipä fiksu humaani täysjärkinen luonnosta kiinnostunut kohtuu sporttinen 48v mies etsii seuraa hiihtovaellukselle Lappiin tälle keväälle. Liittyisin mieluusti sopivaan porukkaan tai lähtisin jonkun kaveri. Asun itse Inarissa ja täällä olisi hyvä tukikohta lähdölle ja paluulle. Laita viestiä niin suunnitellaan sopivaa esim. Viikon pituista reissua. esakait@gmail.on
Seuraa hiihtovaellukselle Lappiin
EsaKoo
1
217
Vastaukset
- 859958763906
Minä en lähde, koska kuntoni ei kestäisi. Olet oikeilla jäljillä koska yksin ei pidä kairaan lähteä. Jos jotain sattuisi, olisit vaikeuksissa. Kunnon välineet ja tarvikkeet mukaan ja aina pitää olla suunnitelma B. Minä teen enää lyhyitä vaelluksia mökiltäni Enontekiöllä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336484- 355973
- 293324
- 452740
- 342594
- 152268
- 372158
- 161976
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401819En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747