Onkoreilua

puhhuh

estää puhelimesta, kun on erimielisyys? lapsellista touhua ja sitä tekevät narsistiset miehet. tylyjä p...skiaisia.

7

594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Soiteq

On reilua, katso peiliin ja mieti miksi toinen niin teki.

• puhhuh

Pitää sitten odottaa, että aukeaa taas. huoh

• jätserauhaan

Esto on merkki siitä, ettei sun tarttee enää hänelle soitella.
      Hakee sulle seuraavaksi lähestymiskiellon jos vielä soittelet.

• routaporsaakotiinajaa

Jos kyse on jostain suhteen päättämisestä, niin kyllä sen kaltaiset asiat pitää osata kertoa, ei siihen mikään esto auta. Nythän on kyse riidasta ja ehkä mies vaan haluaa jäähdytellä tunteitaan hetken, ennen kuin kykenee kohtaamaan tilanteen myös omalla järjellään ja keskustelemaan tilanteesta asiallisesti, kuten myös sinäkin ap. Anna ap miehen olla rauhassa, kyllä...

• vastaus

Ei ole reilua.

• kakkosellejokaroikkuu

No sanoin ukolle jos tuo soittelu/ ja Viestittely kakkosen kanssa ala loppua pikkuhiljaa haemme lähestymiskiellon molempia koskevaksi jolloin loppuu tuo typerä pettäminen. Toki en tiedä kuka minua kiusaa ja olen sanonut että kysyy asiasta edes onko kakkonen joka kiusaa molempia. Ei varmaan uskaltanut asiasta sanoa kun löydän puhelimesta edelleen viestejä/soittoja. Kysyin kyllä miksi sanoo että kiusaa häntä. Ahaa no kohta jos lopu pitää mennä e toteuttaa joskus. Toki laitan sillekin viestin brebeid numerosta jotta tietää että haetaan sitä koskevaksi. Onko se reilua kun varattua saa kiusata ja kiristää? Ei minusta!

• Meehoitoon

Mitä säkin tänne päivästä toiseen jauhat tuota suhdepaskaasi, mielenterveytesi taitaa olla jo pielessä ja pahemman kerran, kun et muuta tee kun kyttäät kumppanisi puhelinta ja kakkosta täältä sekä vuodatat syitä anonyymina kakkosen niskaan. Jospa tekisit uroteon itseäsi kohtaan ja potkisit kumppanisi pellolle, niin pääsisit omasta sairaasta maailmastasi ulos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6284
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5763
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3244
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2630
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2564
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2228
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1886
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1779
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1727
    Aihe