Minä en ole koskaan käynyt grillillä syömässä ja olen 20v. Kaikkien mielestä se on mukamas niin outoa. Onko muita jotka eivät koskaan ole käynyt grillillä?
Onko outoa jos ei ole koskaan käynyt grillillä?
3
900
Vastaukset
- Anastaja10
Mielestäni on todella outoa! Olen pienestä pitäen kierrellyt grillejä monissa eri kaupungeissa ja paljosta jää paitsi jos ei ole maistanut!
- grillipoika
on.
- Ameriikan.seta
Kavin varmaan ekan kerran grillilla 12 vuotiaana: vuosi taisi olla 1984. Grilli on minulle pakon sanelema juutu joskus. Vaikka asun Usassa niin McDonalds, Taco Bell ja KFC on paikoja jonne mennaan, jos on kiire tai jos on keskiyo ja kaikki muut paikat on kiinni. Ei siina mitaan nopeaan pakkomattoruokaan ne on hyvia. Jos saan valita ja on aikaa niin teen ruoat itse tai menen jonnekin muualle.
Kasvoin maalla, etta en kylla koskaan ole kaivannut grillille syomaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336314- 345783
- 293254
- 452650
- 342574
- 152238
- 372148
- 161906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401779En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191737