Minulla on erikoinen tilanne, (minulle). On siis dieselauto, joka seisoo min 1kk. En vielä tiedä meneekö ne paaliin. (Olen siis varautunut henkisesti siihen) koska auton arvo alle tonnin. Mutta onkohan mitään säästöä? Vielä ongelmaan lisätwist. Auto pitäisi käydä näyttämässä katsastuksen luona tämän kuun aikana. Se on vain näyttö. Mutta sen kustannus ei maailmaa kaada. Mutta ärsyttää maksaa seuraava dieselvero jos ei auto ole edes ajossa?
Säästöäkö?
5
294
Vastaukset
- onTaiEi
Mutta onkohan mitään säästöä? - jaa mistä?
Kokonaiskuluissa. Siis vakuutus ja dieselvero
- avutonVai
oletko litsannut koulussa ihan kaikki matematiikan tunnit? jos olet niin käytä sitten netin syövereistä löytyviä lukuisia laskureita asian ratkaisuun.
avutonVai kirjoitti:
oletko litsannut koulussa ihan kaikki matematiikan tunnit? jos olet niin käytä sitten netin syövereistä löytyviä lukuisia laskureita asian ratkaisuun.
Kiitos kommentista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336984- 386404
- 293494
- 452980
- 342714
- 152408
- 372198
- 162066
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481937En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191797