No kyllähän nyt jokainen suomalainen osaa kesäaikaan saunavihdan tehdä, se on meillä geeneissä. Vaan kuinka on, kun asutaan kaupungissa, eikä koivupuita ole lähelläkään? No, silloin mennään ostoskeskukseen ja ostetaan sieltä saunavihta.
Mega-giga-marketeissa myydään saunavihtoja. Vihtoja valmistaa pari pientä suomalaisyritystä, ja niiden KUIVATTUJA vihtoja myydään suurimmissa kaupoissa. Olen ostanut, ja olen toiminut kääreessä olleen ohjeen mukaan. Vihdoista ovat silti lehdet irronneet jo ensimmäisellä saunomisella! Silkkaa ROSKAA!
Sitten on eräs EESTILÄINEN firma, joka myy PAKASTETTUJA, Eestissä valmistettuja vihtoja ainakin Citymarketeissa, siellä herne-maissi-paprika-pakastepussien vieressä. Kun ne otetaan käyttöön ja toimitaan ohjeiden mukaan, niin eivätpä lehdet varise!
Eestiläisvihdan voi myös pakastaa ensikäytön jälkeen muovipussissa, ja se pysyy käyttökelpoisen VIIKKOJA, kun se sulatetaan joka käyttökertaa varten ja pakastetaan sen jälkeen uudestaan. Tähän eivät suomalaisfirmojen kuivavihdat pysty.
Suomalaisvihdat ROSKAA, eestiläiset PRIIMAA!
Vihtoja
1
108
Vastaukset
- saa..ana
Näitä tumpeloota aina nousee esiin jossa kaikki kotimainen on paskaa ja ulkoa tuotu on taivaasta.
Mua aivan yököttää tommonen tyyppi, kun sattuu naamatusten. Sanoi niille mitä tahansa niin ei mene perille. Niiden perustelut aivan käsittämättömiä mutu ja mä uskon asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336344- 345813
- 293274
- 452670
- 342574
- 152238
- 372148
- 161926
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401789En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191737