Tein taas saman havainnon kuin auemmin että aaayantapallossa ja Napsussa Tuin matkoilla on jatkuvasti halvemmat tarjoushinnat kuin millä he ko matkoja myyvät. Tjäreborgilla ja aurinkomatkoilla hinnat olivat samat. Tuilta tilatessa saa olla varovainen sillä hinta olisikin ollut e hengeltä 280 ekee korkeampi kuin Tantapallosta tai Napsusta ilmoitettu hinta josta oli linkki Tuin sivuille. Plen tähän törmännyt Tuin kohdalla aiemminkin. Yrittivät pistää Napsun ja Rantapallon piikkiin ko hintaeroa mutta tuntuu oudolta että hintaeroa on vain Tuin kohdalla.
Tui yrittää kusettaa
5
845
Vastaukset
- Anonyymi
Tui myy suomeksi opastettija matkoja kovalla hinnalla, mutta kun retkelle mennään ei olekkaa opastusta suomeksi. Meitä on monta suomalaista jotka on tilannut opastuksen suomeksi. Paikan päältä olisi saanut englannin kielisen opastuksen 5 kertaa halvemmalla. TÖRKEETÄ TOIMINTAA TUILLA.
- Anonyymi
Meille käynnyt myös samoin. Viimenen matka tuilla.
- Anonyymi
Saman olen kokenut Meksikon matkalla. Tui lupaa suomalaisen matkaoppaan retkelle eikä kuitenkaan olekkaan. Kun linja-autossa matkalla rupeamme moista ihmettelemään, selviää ettei suomalaista matkaopasta olekkaan. Tästsä vaiheessa ei voi muuta kun tyytyä moiseen. Takaisin hotelli ei kuulemma enään pääse, olemme muutenkin myöhässä. Ei kovin hyvää mainosta tuille
- Anonyymi
Luovuin Tuin matkoista jo pari vuotta sitten huijaamisten vuoksi. Käytän nykyään vain Aurinkomatkojen ja Apolloa tai sitten räätälöin itse koko matkan.
- Anonyymi
Eikös Tui ole venäläisten omistama yhtiö? Tarvitseeko ihmetellä jos petetään. Nyt jokaisen pitää asettaa kyseinen firma boikottiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738