On se tuo mainonta semmonen syöpä, että se kyllä ihmisen pimentää.
Edelleen suomalaiset matkustavat esim.Turkkiin, Analyaan ja sinne päin. Samoin kun muihinkin Välimeren kohteisiin. Menevät vielä uimaan perse paljaana maailman suurimpaan hautaan, jossa ihmisruummiitten haituvat, jotka ovat jääneet meren eläviltä syömättä killuvat siellä uimavedessä. Eikö yhtään hävetä?
Se on pääasia että meillä oli viikko tosi hauskaa. Voi että. Tuli kyllä mahatauti läskiperseille, lennot myöhässä, ei mitään palvelua ja liian kuumakin, ei ilmastointia, taxi otti liikaa, ennen oli halvempaa, kauheeta ja vielä lentokentälläkin niin tympeitä.
Tyhmät suomalaiset.
5
320
Vastaukset
- Ejurr
Katkeruutesi paistaa pitkälle. Ihan ymmärrettävää tosin, ei työttömyysturvalla paljoa matkustella.
- Mahtaa-kenkuttaa
Voi voi. Etkös itse pääse nauttimaan lomasta lämmössä ja auringossa.
- spaces40
Matkailumainonta toimii ainakin Ylellä.
Teemu Keskisarjalla taas ohjelma Viipurista.
Keskisarja tekee hommia tamperelaiselle matkatoimistolle ja yllätys ,yllätys matkat suuntautuu Viipuriin.
Veronmaksajat maksavat tässä ilmaista mainontaa Keskisarjalle ja matkatoimistolle!
Onkohan ihan oikein???- oinasmaa
Just. Keskisarja on Viipurin asiantuntija ja ehkä juuri tästä syystä Yle ja matkatoimisto käyttää häntä .Ehkä siinä painaa hyvinkin henkilön asiatuntemus.
- pummit_töihin
Mene aloittaja töihin ja lopeta se kelan rahalla loisiminen niin saat vähän uusia juttuja elämääsi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395100Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5111660Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738