Enää ei tarvitse juosta K-citymarketissa, Tokmannilla ja Prismassa ostelemassa sinin siivousvälineitä. Kaiken saa nyt suoraan netistä. Miksi tälläistä ei aikaisemmin ollut?
Sinin verkkokauppa avattu. Mahtavaa
5
301
Vastaukset
- kallisnakkiko
Mahtavaa ostaa verkkokaupasta sama tuote kalliimmalla
kuin kivijalkamyymälästä.
Laatu huonompaa kuin kiinantuotteissa - sienestämään
Löytyy tuolta ainakin sinipiian varasieniä, mitä ei kaupoista yleensä löydy.
https://sinituote.fi/kauppa/ - Näitäluullaansuomalaisek
Joo sinin verkkokauppa on täysin turha. Myyvät siellä kaiken kalliimmalla kuin kivajalkakaupoissa. Mitä hyötyä asiakkaan tilata verkosta jos kaikki tuotteet on reilusti ylihinnoiteltuja? Aivan älytöntä ylläpitää verkkokauppaa kun kaiken saa kauppareissulla muutenkin. Eikä sinilläkään kaikkea ole, kiinassahan sini valmistaa paljon tuotteitaam vaikka väittää niin kotimaiseksi suurinpiirtein kaikkea. Olisi hienoa jos sini kertoisi rehellisesti mitä tekee kiinassa ja mitä ei mutta aina vaan jauhetaan suomalaisuudesta. Foodie.fi palvelusta voi katsoa suoraan mitkä sinin tuotteista tehdään kiinassa näin olen tehnyt monesti. Tässä esimerkiksi sinin kertakäyttökäsineet valmistettu: Kiina. https://www.foodie.fi/entry/sini-kertakayttokasine-nitriili-puuteriton-m-kloko/6423800321627
- Enostaenää
Minä olen siirtynyt käyttämään muiden valmistajien tuotteita. Sini honnoitellut itsensä jo ulos kilpailusta.
- Virheostos
Sama juttu. Naurettavia hintoja kiinalaisista tuotteista. Sinihän valmistaa paljon juuri kiinassa tavaraa. Sinin pikamoppi on kaikkien aikojen vitsi, ainoa pikainen asia siinä on se että liina tippuu siivouksen alettua mopista hyvinkin pikatahtia, tämän menin tokmannilta ostamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336434- 355933
- 293304
- 452710
- 342594
- 152268
- 372158
- 161976
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401809En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747