Olen aladoobia

löysänahka

Onkohan mitään muuta keinoa löysän nahan kiinteyttämiseen kuin sen pois leikkaaminen? Oletteko keksineet jotain?
Laihdutin 4 vuotta sitten 16 kg. Kuntosalilla olen käynyt nyt 5 vuotta, olen osallistunut kymmeneen maksulliseen nettivalmennukseen, käyn salilla 4-5 kertaa viikossa, aerobista niin, että koiran kanssa lenkki joka päivä ja 2 kertaa viikossa spinning. Lisäksi teen fyysistä työtä 9 - 10 tunnin päiviä jolloin olen lähes koko ajan jalkojen päällä. Kahvakuulailen myös noin kerran viikossa youtubista löytyvien eri kahvakuulavideoiden tahtiin- kesto 30-45 min. Eli liikkumattomuudesta ei ole kyse. Netti valmennusten ruokavaliolla menen, jotka ammattilaisten suunnittelemia.
Silti olen kuin jellyä. Lihaksia on minulla juu.... tuolla rasvan ja löysän nahan alla eivätkä ne siksi sieltä näy. Tiedän että minulla on lihakset, koska salikehitykseni on ihan hyvää. Painoja olen saanut lisätä ihan mukavasti, eli voimakehitystä on, eikä voimaa ilman lihaksia.
Vatsanahkani tuntuu "irralliselta" samoin "allit" ja reisilihasten päällä on aladobimaista löysää nahkaa. Eivät kiinteydy, leikkaushoito varmaan olis ainoa vaihtoehto, mutta tapauksessani en sellaista tule saamaan, koska en ole ollut kuitenkaan sairaanloisen lihava alunperinkään.

Juu, eihän tuo toki elämää haittaa, elämässä on paljon valoisia asioita ja on paljon asioita joista saamme olla kiitollisia ja kehitysmaissakaan ei tällaisilla päätä vaivata kun on elämää suurempia ongelmia, maailmassa nälänhätä ja kuivuus vaivaa puolta maapalloa jne, jne, jne. Mutta henkilökohtaisesti, tässä minun elämässäni ja juuri nyt, minua tuo hieman vaivaa.
Onko kellään kokemusta onko jokin liikuntamuoto yms auttanu em. ongelmaan?

1

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NäxPäx

Mikään liikunta ei valitettavasti kiinteytä nahkaa joka on joskus venynyt niin paljon että ei enää täysin palaudu.
      Ennemminkin pitäisi kasvattaa lihaksia niin paljon että nahalle saadaan täytettä. Monissa paikoissa, kuten vaikka vatsassa se ei kyllä ole mahdollista mutta allien alueella ja reisissä voi jonkinlaisia tuloksia saadakin ongelman suuruudesta riippuen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6594
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      6043
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3334
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2790
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2614
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2308
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2158
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2006
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1849
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1767
    Aihe