Paljonko pitää maksaa hyvästä kahvimyllystä? Olen ulkona kun lumiukko. Minulla on toimiva espressokone, mutta haluan nyt itse jauhaa. Jos löydän hyviä papuja jostain verkkokaupasta.....
Kahvimylly?
Jauhaja
1
498
Vastaukset
- Tsepu
Kävele paikalliseen tee- ja kahvikauppaan. Myyvät siellä papuja niin jauhettuna kuin jauhamattominakin. Osaavat varmaan myös kertoa mistä ostaa myllyjä ja millä hinnalla. Ovat vähän kuin eläinkaupat - alalle hakeutuu vain asiasta kotioloissakin kiinnostuneita ihmisiä.
Kannattaa tietysti muistaa, että "hyvä" on suhteellinen käsite ja rahaa saa aina kaikennäköiseen hifistelyyn kulutettua ihan niin paljon kuin löytyy maksukykyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305840- 345343
- 293034
- 342454
- 372118
- 152088
- 382043
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391656