Osaisiko joku auttaa seuraavassa ongelmassa: yritän editoida videota läppärilläni (HP Pavilion 17 Notebook, Windows 10) käyttäen Pinnacle Studio 21 Ultimate -ohjelmaa. Kaikki sujuu hyvin kun editoin Sony-videokameran M2TS-muotoisia videoleikkeitä. Mutta kun yritän editoida iPhone 7 Plussalla ottamiani MOV-videotiedostoja, ne siirtyvät kyllä nätisti aikajanalle mutta eivät toistu Pinnacle Studion soitinikkunassa. Videoleikkeistä vilahtaa vain muutama satunnainen pysähdyskuva ja äänipätkä sieltä täältä samalla kun kursori liikkuu aikajanalla eteenpäin. Yritin parantaa asiaa laittamalla ohjauspaneelista päälle ”renderoi toistettaessa”, mutta sitä ei ollut apua.
Olisin kiitollinen, jos joku osaisi auttaa kaltaistani amatööriä asiassa.
JK
Videoeditointi Pinnacle Studio 21 Ultimate
3
702
Vastaukset
- AsusDeluxe
Ehkä fiksuinta olisi konvertoida videot editorin parhaiten ymmärtämään muotoon ENNEN niiden viemistä projektiin.
- Pinnaclealoittelija
Kiitos vinkistä. Olen tätäkin vaihtoehtoa harkinnut, Tosin Pinnaclen tuotetietojen peusteella ei pitisi olla ongelmia näiden tuotavien tiedostomuotojen kanssa. Pinnaclen oma tuki kehoitti poistamaan kaikki temps-tiedostot, resetoimaan ohjelma, asentamaan DirectX-ohjelma ja päivittämään näytönsovitin jne. Näistä ei ollut apua.
Löysin lopulta itse ratkaisun, kun kokeilin Pinnaclen erilaisia set up -vaihtoehtoja. Esikatselu ja editointi onnistuu minulla seuraavilla asetuksilla: PROJEKTIASETUKSET: Videostandardi: HD 1080 / 60p (sama, jota käytän Iphonen videoissa). Tunnista videotyyppi: päällä, TUONTI JA ESIKATSELU. Laatu: tasapainoinen, Optimointiasetikko maksimilla 100% (agressiivinen), Renderointi: automaattinen.
Minulla on siis asia nyt kunnossa. Toivottavasti tästä on apua myös jollekulle toisellekin.
Terveisin Pinnaclealoittelija - Muokkajja
Taidan pysyä Pinnacle 19 versiossa koska se toimii hienosti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337264- 396775
- 313714
- 453190
- 342824
- 162622
- 372208
- 162156
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482007- 341980