Halpamaista!

Kirjoitan

Miksi tämän yhden kirjoittajan annetaan panetella ja solvata muita kirjoittajia palstalla?

82

1691

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nähtynähty

Kun hän ottaa jonkun hampaankoloon sitä saattaa jatkua vuosia - vain mielistelevät samanhenkiset pärjäävät.

• Omapa.asianne

Oma vikanne kun puututte keskusteluun, voitte olla kiinnittämättä huomiota.

• ainaainaaina

Niin, minäkään en ymmärrä ongelmaa, tiedän mitä aloitus tarkoittaa. En lue sen kirjoittajan kirjoittamisia koskaan, ei mitään ongelmaa. Miksi luette niitä?

• ala.arvoista
        ainaainaaina kirjoitti:

Niin, minäkään en ymmärrä ongelmaa, tiedän mitä aloitus tarkoittaa. En lue sen kirjoittajan kirjoittamisia koskaan, ei mitään ongelmaa. Miksi luette niitä?

Kait siksi että saavat tehdä näitä typeriä aloituksia ja valittaa.

• ihan-ihmeellistä

Niitä viestejä tulee kymmeniä, vuorotellen haukutaan useampaa kirjoittelijaa.

• hyryukko

Kirjoitusten pitäisi olla asiallisia jo nettisääntöjenkin mukaan, miellyttävää kaikille,
      että voi avata minkä ketjun vain ilman että tulee joku herjausryöppy silmille.

Pitänee alkaa ilmiantaa pahimpia kirjoituksia, niin kohta ei pääse ilkeimmät tänne ollenkaan ?

Ei ulkonakaan kulkiessa voi huudella mitä tahansa herjoja kenen ihmisen päälle vaan
      ilman että loukkaa ihmisiä/viedään hoitoon/saa turpiin.

• vihaanraakkujia

heikompiosaisille tällainen palsta tarjoaa mahdollisuuden aukoa päätään syyttömille ihmisille ja katsoa kuinka tuottavat kanssaihmisille kärsimystä olisi hyvä jos nämä saataisiin pois palstalta

• korjaan

Vähän huono vertaus, sillä me too-kampanjaan liittyen, miehet ovat Suomessa vapaasti voineet huudella ohikulkevista naisista ihan mitä tahansa ja ihan ilman humalatilaa. Eikä heitä ole korjattu hoitoon tai tuomarin pakeille. Vaan ehkä nyt voi olla jatkossa toisin.

• Joko siinä taas joku kulkee nenä maassa, että häntä on solvattu ja paneteltu.

• sinä.senkin

Sinä kuulut kiusaajien kaartiin, sinunlaistesi pitäisi rangaista ja jonakin päivänä uskon oikeuden koittavan ja tuollaiseen poikkeavaan käyttäytymiseen tartutaan kuten koulukiusaamiseen. Ei täälläkään voi rajattomasti loukata toista ihmistä, olet käsittänyt väärin nämä keskustelut.

• sinä.senkin kirjoitti:

Sinä kuulut kiusaajien kaartiin, sinunlaistesi pitäisi rangaista ja jonakin päivänä uskon oikeuden koittavan ja tuollaiseen poikkeavaan käyttäytymiseen tartutaan kuten koulukiusaamiseen. Ei täälläkään voi rajattomasti loukata toista ihmistä, olet käsittänyt väärin nämä keskustelut.

Onkos täällä enää kouluikäisiä?
        Olet tainnut eksyä itkemään aikuisten palstalle ...

• kylmäkivi
        Tellukka kirjoitti:

Onkos täällä enää kouluikäisiä?
        Olet tainnut eksyä itkemään aikuisten palstalle ...

Kuvittelet varmaan olevasi rohkea kun ilmoittaudut kiusaajaksi, tosiasiassa älykäs ihminen ottaa huomioon myös heikompilahjaiset koska on fakta ettei täällä keskustele pelkästään älykkäitä ihmisiä.

• kylmäkivi kirjoitti:

Kuvittelet varmaan olevasi rohkea kun ilmoittaudut kiusaajaksi, tosiasiassa älykäs ihminen ottaa huomioon myös heikompilahjaiset koska on fakta ettei täällä keskustele pelkästään älykkäitä ihmisiä.

No nythän siinä ilmoittautui jo toinenkin nikki, joka täyttää aloituksen mainitsemat kriteerit.

• hsd

Ihmisen täytynee olla hirveän alkeellinen, jos saa jotain mielihyvää pään aukomisesta tuntemattomille.
      Sivistynyt ihminen ei niin tee.

• Jotain on vialla silloinkin, jos ottaa itseensä tuntemattomien ihmisten (täällä se on samaa kuin nikkien) pään aukomisen.

• Kirjoitan

Olen samaa mieltä, todella alkeellista jos saa tyydytystä ilkeilemisestä muille ja nauttii kiusaamisesta. Varsinkin elämässä pettyneille surkimuksille tämä voi olla kuvitelmaa muka antaa jollekin takaisin. Jakaa omaa pahaaoloaan?

• Kirjoitan kirjoitti:

Olen samaa mieltä, todella alkeellista jos saa tyydytystä ilkeilemisestä muille ja nauttii kiusaamisesta. Varsinkin elämässä pettyneille surkimuksille tämä voi olla kuvitelmaa muka antaa jollekin takaisin. Jakaa omaa pahaaoloaan?

Sinustakos tämä aloitus sitten onkin?
        Yksi panettelija ja solvaaja kuuluu palstalla olevan ja sinä siinä nyt täytät sellaisen tuntomerkit.

• Kirjoitan kirjoitti:

sun kirjoitukses on just sitä pahinta netti kiusaamista
        kun jankutetaan ja jankutetaan samaa asiaa
        varsinkin elämässä pettyneille surkimuksille
        sää sanot toisia kirjoittajia sellaiseksi
        mutta et kiusaa
        mää en nyt ihan ymmärrä.

• tööttt

Ihmisia on omanlaisiiaan joka iikka - kaikki oman aikansa tuotteita - erilaisia myös poliittisen, kulttuurisen ja uskonsa kannalta - eikä kukaan varmaan odota olevansa pelkkää raadolle kokoontuvaa korppiparveakaan olevansa - mielenterveyttä ihmisillä aina epäillään kui vammaisuuttakin, paranoiaa suositellaan kai sen vuoksi että epälijät useinmiten ovat lähinnä totuutta - joskus . Monet sen silti näkevät - kukin omalla tavallaan -oliko tässäkin tekstissä halpamaisuuden ja solvaamisen maku - oon vammainen skitso.

• Kirjoitan

Ihan rehellisesti kirjoitin siitä kuinka täynnä olen välinpitämättömän sydämettömältä ihmisen toimintaa.

• Kirjoitan kirjoitti:

Ihan rehellisesti kirjoitin siitä kuinka täynnä olen välinpitämättömän sydämettömältä ihmisen toimintaa.

Jos sinulla on noin pahoja sopeutumisvaikeuksia palstalle, niin onkohan tämä oman mielenterveytesi kannalta sinulle sopiva paikka ollenkaan.
        Oletko koskaan miettinyt sellaista?

• Pumpernikke
        Tellukka kirjoitti:

Jos sinulla on noin pahoja sopeutumisvaikeuksia palstalle, niin onkohan tämä oman mielenterveytesi kannalta sinulle sopiva paikka ollenkaan.
        Oletko koskaan miettinyt sellaista?

Oletko sinä?

• Pumpernikke kirjoitti:

Oletko sinä?

En minä ole täällä saanut samanlaisia traumoja kuin "Kirjoitan".
        Minä viihdyn täällä kuin kala vedessä.

• Alexanden

Mukava huomata kun kukaan ei vastannut tollukalle ja se tunki omia viestejään kymmenkunta. Ei se varmaan huomaa omaa pienuuttaan.

• sairasväääns

Sinä olet sairas !!

• aina.i
        sairasväääns kirjoitti:

Sinä olet sairas !!

ei kun työllistämistuella täyttämässä hyllyjä

• taitaahyllytsekaisin
        aina.i kirjoitti:

:DDDDD
        Viisut se missään töissä oli. Yhä jatkaa roikkumistaan pitkin päivää.

• taitaahyllytsekaisin kirjoitti:

:DDDDD
        Viisut se missään töissä oli. Yhä jatkaa roikkumistaan pitkin päivää.

puoli kuudelta taas lähdössä töihin.

• seitsemän oli tellukan viestiä
        ja viiteen vastattiin
        usein käynti optikolla riittää.

• ala.arvoista
        viivatiina kirjoitti:

seitsemän oli tellukan viestiä
        ja viiteen vastattiin
        usein käynti optikolla riittää.

Tellukan viestien sanoma sopii sinuunkin, jos sinulla on sopeutumisvaikeuksia palstalla, äkä syytä siitä muita, niin kuin yleensä teet.

• ala.arvoista kirjoitti:

Tellukan viestien sanoma sopii sinuunkin, jos sinulla on sopeutumisvaikeuksia palstalla, äkä syytä siitä muita, niin kuin yleensä teet.

ei oo mitään vaikeuksia
        enkä ole haastanut riitaa
        vastannut vain kysymyksiin
        kyllä se on nämä ketjujen aloittajat
        jotka yrittää saada riitaa aikaiseksi keinolla millä hyvänsä.

• ala.arvoista
        viivatiina kirjoitti:

ei oo mitään vaikeuksia
        enkä ole haastanut riitaa
        vastannut vain kysymyksiin
        kyllä se on nämä ketjujen aloittajat
        jotka yrittää saada riitaa aikaiseksi keinolla millä hyvänsä.

Sä luulet ja oletat, haukut väärää puuta, bengalitikkua ilkeästi mollasit ja jonkun nimenkin mainitsit. Älä laita päätä pensaaseen vaan vastaa sanoistasi.

Sä luulet ja oletat, haukut väärää puuta, bengalitikkua ilkeästi mollasit ja jonkun nimenkin mainitsit. Älä laita päätä pensaaseen vaan vastaa sanoistasi.

ehkä tää bengalitikku kirjoitti jotain
        minkä takia ärähdin hänelle
        itse en ole todellakaan ole aloittanut kirjoitusta bengalitikun kanssa
        mutta seuraavana päivänä juttelin jo kovasti hänen kanssaan
        ihan normi asioista eikä hän viitannut sanallakaan
        siihen että olisin häntä ilkeästi mollannut
        voin mainita nimiä koska munkin nimi mainitaan useasti
        ja musta tuntuu ettei sun tarvii selvittää mun ja bengalitikun juttuja
        ehkä me ite selvitetään ne jos on selvittämistä.

Hän (ansalanka), jonka nimi mainittiin, on itse antanut nimensä tänne.

• ala.arvoista
        Tellukka kirjoitti:

Tämä on harhoissaan elävien paratiisi ja luulojen kylväminen on yleistä.

Tämä on harhoissaan elävien paratiisi ja luulojen kylväminen on yleistä.

Tunnet siis olevasi paratiisissa?

• aina.i kirjoitti:

ja tämäkö on sitten sitä fiksua kirjoittamista
        kun lainataan toisen entistä nimmaria
        ja kerrotaan toisen ihmisen juttuja.

• ala.arvoista
        Tellukka kirjoitti:

Tunnet siis olevasi paratiisissa?

En elä harhoissani, paratiisi heille jotka elävät harhoissaan, täällä on helppo luulla, olettaa ja jakaa oletuksiaan, vailla vastuuta.
        Loppu!

• Tellukka kirjoitti:

Tellukalle:
        Kiitos nikkivinkistä!
        Nimessäni ei ole mitään salattavaa eikä mitään vikaa, kaunis nimi, olen tykännyt.
        Asiayhteys jossa se mainittiin oli pelkkä piikikäs heitto ja palstalla esiintyvää luulottelua, kuten täällä usein on todettu.

Viivatiinalle:
        Minulla ei ole palstalla takanani minkäänlaista joukkiota, kahden nimimerkin kanssa pidän löyhästi yhteyttä, fiksuja naisia molemmat.

• ansalanka kirjoitti:

Tellukalle:
        Kiitos nikkivinkistä!
        Nimessäni ei ole mitään salattavaa eikä mitään vikaa, kaunis nimi, olen tykännyt.
        Asiayhteys jossa se mainittiin oli pelkkä piikikäs heitto ja palstalla esiintyvää luulottelua, kuten täällä usein on todettu.

Viivatiinalle:
        Minulla ei ole palstalla takanani minkäänlaista joukkiota, kahden nimimerkin kanssa pidän löyhästi yhteyttä, fiksuja naisia molemmat.

en tiedä kuka olet
        enkä ymmärtänyt kommentistasi mitään.

• viivatiina kirjoitti:

en tiedä kuka olet
        enkä ymmärtänyt kommentistasi mitään.

Kysy Tellukalta tai korppikselta, he kyllä neuvovat.

• ansalanka kirjoitti:

Kysy Tellukalta tai korppikselta, he kyllä neuvovat.

en oo heiltä kyselly ennenkään mitään
        miks nyt kysyisin
        ja olin unohtanut jo koko asian
        ei sillei hirveesti kiinnosta
        eilen vaan automaattisesti kysyin
        kun mut oli mainittu eikä oo harmainta haisuakaan kuka sää oot.

• viivatiina kirjoitti:

en oo heiltä kyselly ennenkään mitään
        miks nyt kysyisin
        ja olin unohtanut jo koko asian
        ei sillei hirveesti kiinnosta
        eilen vaan automaattisesti kysyin
        kun mut oli mainittu eikä oo harmainta haisuakaan kuka sää oot.

En olisi tähän puuttunut, ellet olisi nimeäni palstalla maininnut ja hieman vihjailevissa merkeissä.
        Jäljittäjätkin voivat nyt huilata.
        Jatketaan sovussa.

• ansalanka kirjoitti:

En olisi tähän puuttunut, ellet olisi nimeäni palstalla maininnut ja hieman vihjailevissa merkeissä.
        Jäljittäjätkin voivat nyt huilata.
        Jatketaan sovussa.

no nyt sit tiedän kirjoittajan
        niin kauan kirjoitan tietämiäni nimiä
        kun munkin nimi otetaan esiin kirjoituksissa
        tokihan se on taas kerran nimimerkissäni
        koska en siitä koskaan eroon pääse
        mutta nimimerkki on nimimerkki
        niin sen voi kirjoittaa kokonaan eikä pelkkää nimee

sama ralli jatkuu
        eikä sitä miksikään voi muuttaa
        niin kauan kun täällä kirjoitellaan
        enkä voi mennä lupaamaan ettenkö ottaisi nimee esille sopivan tilaisuuden tullen
        mutta periaatteessa täällä voi olla muitakin saman nimimisiä
        mistäs sen tietää ketä tarkoitan
        ja kenestä vihjailen

mutta sen verran mulla on järkee päässä vielä
        että en rupee kenenkään yksityisasioita täällä kirjoitteleen
        jos hän ei oo itse niistä täällä kertonut.

• viivatiina kirjoitti:

no nyt sit tiedän kirjoittajan
        niin kauan kirjoitan tietämiäni nimiä
        kun munkin nimi otetaan esiin kirjoituksissa
        tokihan se on taas kerran nimimerkissäni
        koska en siitä koskaan eroon pääse
        mutta nimimerkki on nimimerkki
        niin sen voi kirjoittaa kokonaan eikä pelkkää nimee

sama ralli jatkuu
        eikä sitä miksikään voi muuttaa
        niin kauan kun täällä kirjoitellaan
        enkä voi mennä lupaamaan ettenkö ottaisi nimee esille sopivan tilaisuuden tullen
        mutta periaatteessa täällä voi olla muitakin saman nimimisiä
        mistäs sen tietää ketä tarkoitan
        ja kenestä vihjailen

mutta sen verran mulla on järkee päässä vielä
        että en rupee kenenkään yksityisasioita täällä kirjoitteleen
        jos hän ei oo itse niistä täällä kertonut.

Olen pitänyt periaatteena etten kenenkään oikeaa nimeä täällä mainitse, olkoonpa sen nimisiä kuinka monta tahansa. Täällä kirjoitetaan nimimerkeillä.

Toisen yksityisasioista ei olekaan syytä vihjailla ja niitä julkistaa, ne eivät kuulu tänne, itse voi jokainen omista asioistaan ja tekemisistään kertoa kuinka paljon haluaa.

• ansalanka kirjoitti:

Olen pitänyt periaatteena etten kenenkään oikeaa nimeä täällä mainitse, olkoonpa sen nimisiä kuinka monta tahansa. Täällä kirjoitetaan nimimerkeillä.

Toisen yksityisasioista ei olekaan syytä vihjailla ja niitä julkistaa, ne eivät kuulu tänne, itse voi jokainen omista asioistaan ja tekemisistään kertoa kuinka paljon haluaa.

tiedät syyn...

ja jatketaan sovussa en kyllä tiedä kuinka siihen on mahdollisuus
        mun osalta mutta periaatteessa mun ei tarvitse puuttua
        ketjuihin missä sää kirjoittelet koska nyt tiedän kuka on nimimerkin takana.

• Suloinen.Vileeni

Halvalla ei saa hyvää, ei etenkään laatua.
      Ja hullut tarjoaa vain puolet.

• iuoyyuiuoiui

ja puolihullu vaan 1/4

• kylmätotuus

Mitä nimimerkkiä aloittaja mahtaa tarkoittaa?

Ilmoittautuneita ehdokkaaksi on vasta yksi, joka yritti ottaa "kunnian" itselleen, mutta minusta heitä on useampia.
      Vaan samapa tuo, ketä tarkoitat. Kaikki ovat yhtä tylsistyttäviä toistellen hokemiaan.

Ei mitään uutta auringon alla.

• miksi tällaisia aloituksia tehdään
      missä puska toisesa jälkeen haukkuu jotain
      kukaan ei osallistu
      ei tämä oo mikään keskustelu
      yhden kirjoittajan yksinpuhelu
      johon tellukka kommentoi asiallisesti
      muutaman kerran
      aurinkoista päivää kaikille
      pitkästä aikaa näin aikasin aamulla lämpöasteita
      saas nähdä miten käy pääsenkö töihin asti
      vai jäänkö jonnekkin sohjoon kiinni.

• Kirjoitan

Sinä olet nyt kommentoinut Tellukan lisäksi ja kun saisi vielä korppiksen yhtymään mielipiteeseen että tämä on täysin hyväksyttävää, niin tietäisimme palstan riidankylvijät.

• kevätkylvöä

Olet niin otollista maata mihin kylvää

• Kirjoitan kirjoitti:

Sinä olet nyt kommentoinut Tellukan lisäksi ja kun saisi vielä korppiksen yhtymään mielipiteeseen että tämä on täysin hyväksyttävää, niin tietäisimme palstan riidankylvijät.

jos mää nyt vastasin tähän
        oman mielipiteeni
        haastamatta mitään riitaa
        ja toivotin kaikille mukavaa päivää
        niin kannattaa mennä itseensä ja miettiä
        kuka sitä riitaa mahtaa haastaa.

• kevätkylvöä kirjoitti:

Olet niin otollista maata mihin kylvää

en nyt sanois niinkään
        mulle on ihan sama mitä te kirjoitatte.

• pirremiinapas

Sanos muuta, minäkin ihmettelen miksi sinun annetaan palata päivästä toiseen palstan muutamien kirjoittajien persoonaan, haukkua ja nimitellä - lähes käräjäkelpoista tekstiä, nimenomaan sinulta.

• masentava

Älä sinä nyt taas aloita tuota korppiksen mielistelyä, eikö sinulla ole omaa mielipidettä mistään ?

• pirremiinapas
        masentava kirjoitti:

Älä sinä nyt taas aloita tuota korppiksen mielistelyä, eikö sinulla ole omaa mielipidettä mistään ?

Ei kuulu luonteeseeni kenenkään mielistely, miksi ihmeessä mielistelisin, tuntemattoman ihmisen takiako, höps taas, mutta turha hittuilukin ottaa jo okulaarista, olet kuin täi tervassa tuon korpiksen persoonassa, heitä hittoon moinnen joutavuus jo.

• masentava
        pirremiinapas kirjoitti:

Ei kuulu luonteeseeni kenenkään mielistely, miksi ihmeessä mielistelisin, tuntemattoman ihmisen takiako, höps taas, mutta turha hittuilukin ottaa jo okulaarista, olet kuin täi tervassa tuon korpiksen persoonassa, heitä hittoon moinnen joutavuus jo.

Etkö muka ole lukenut niitä korppiksen hittuiluja muita kohtaan ?

• pirremiinapas
        masentava kirjoitti:

Etkö muka ole lukenut niitä korppiksen hittuiluja muita kohtaan ?

Ei ole minun tehtäväni opettaa ketään aikuista tavoille , - paitsi sinua :))

• masentava
        pirremiinapas kirjoitti:

Ei ole minun tehtäväni opettaa ketään aikuista tavoille , - paitsi sinua :))

Menehän nyt vänkyttämään kaverisi kanssa pitääkö poikalapsia ojentaa, kun he riehuvat hautuumaalla?

• ainonaakka
        masentava kirjoitti:

Menehän nyt vänkyttämään kaverisi kanssa pitääkö poikalapsia ojentaa, kun he riehuvat hautuumaalla?

Minulla kun ei ole kavereitakaan ja joudun vänkyttämään yksinään nikkiä vaihdellen

• Ehdotan

Entäs jos koetettais onko meillä kykyä muuttua ja kehittyä ihmisinä ? Jos kaikenlainen toisten syyttely, väheksyminen ja pois sulkeminen lopetetaan kuin seinään, silloin voi sanoa, että olemme vielä tolkuissamme.

• Ei-elämää-isonpaa

Ajatellaanpa nyt kuin aikuisten p i t ä i s i ajatella.
      Toki lumilautatemppu ei ollut sieltä parhaasta, ei kyllä pahemmastakaan päästä.
      Mutta maailman hautausmailla tapahtuu paljon ilkeämpiä ja synnillisempiäkin asioita kuin lumilautahyppy.
      Hautoja ryöstetään, hautausmaille piilotellaan huumeita ja harmaata rahaa. Hautausmailla irstaillaan, suomessakin. Ja niihin haudataan jopa vääriä vainajia. Entä yhä tapahtuvat hautakivien kaatamiset!
      Hautausmaa on tontti koota vainajat samalle läänille niin, ettei niitä heivattaisi ihan mihin sattuu. Norjassa on muuten kylä jossa ei saisi kuolla koska siellä vainaja haudattuna jäisi ikijääksi.
      Hautausmaahan ei ole kirkon yksinoikeus. Kirkko on vain rahastaja. Hautausmaan omistavat vainajat ja heidän sukunsa jotka ovat hautausosakkeensa ostaneet. Niinpä heidän jos keiden tulisi laatia säännöt ja kieltotaulut ja viedä ne näkyvästi hautausmaan porteille. Viidellä eri kielellä ja latinaksi.

• Kirjoitan

Maailman hautausmailla voi tapahtua ihan mitä tahansa mutta onneksi Suomessa sentään kunnioitetaan vanhempia ihmisiä ja vainajia. Hollantilaiset saavat olla asiasta aivan mitä mieltä tahtovat.

• henrjii

Mailma on täynnä mielipiteitä ja näkemyksiä. Meikeläisellä
      on omat, mutta en väheksy muiden mielipiteitä.
      Yleensä metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan

• totuushanseon

Kyllä metsä joskus vastaa vaikka ei sinne huudettaisikaan, luin jokin aika sitten tältä palstalta.

• henrjii
        totuushanseon kirjoitti:

Kyllä metsä joskus vastaa vaikka ei sinne huudettaisikaan, luin jokin aika sitten tältä palstalta.

tässä iässä satuuu paaljon väärin ymmärryksiä, ja turhaa huutoa,
        mutta metsä ymmärtäää

• käsittämätöntä
        henrjii kirjoitti:

tässä iässä satuuu paaljon väärin ymmärryksiä, ja turhaa huutoa,
        mutta metsä ymmärtäää

Juu olen sitä mieltä ettei kannattaisi alkaa esittämään toisista kirjoittajista virheellistä, epäilyä joista ei ole näyttöä, eikä etenkään arvostella negatiivisesti kuten pitkään ollut vakinikki toimii.

• käsittämätöntä kirjoitti:

Juu olen sitä mieltä ettei kannattaisi alkaa esittämään toisista kirjoittajista virheellistä, epäilyä joista ei ole näyttöä, eikä etenkään arvostella negatiivisesti kuten pitkään ollut vakinikki toimii.

tää nyt ei ollu mulle mutta
        mistä me vakinikit tiedetään
        kuinka paljon sää kirjoitat epäilyksiä ja negaatiivista
        muista kirjoittajista kun nikkis muuttuu aina
        ei pahalla mutta tuli toi vaan mieleen
        helppo on arvostella vakinikkien toimintaa
        koska vaihtuvat voi kirjoittaa mitä vaan kelle vaan.

• ainanaakka
        viivatiina kirjoitti:

tää nyt ei ollu mulle mutta
        mistä me vakinikit tiedetään
        kuinka paljon sää kirjoitat epäilyksiä ja negaatiivista
        muista kirjoittajista kun nikkis muuttuu aina
        ei pahalla mutta tuli toi vaan mieleen
        helppo on arvostella vakinikkien toimintaa
        koska vaihtuvat voi kirjoittaa mitä vaan kelle vaan.

ei nyt olekaan kyse minusta vaan korppiksesta

• ainanaakka kirjoitti:

ei nyt olekaan kyse minusta vaan korppiksesta

mistä sää tiedät kenestä oli kyse
        kun nimimerkki oli käsittämätöntä
        että kyse oli tällä kertaa korppiksesta.

• ainanaakka
        viivatiina kirjoitti:

mistä sää tiedät kenestä oli kyse
        kun nimimerkki oli käsittämätöntä
        että kyse oli tällä kertaa korppiksesta.

siitähän tässä koko keskustelussa on kyse
        korppikotka on pahanilmanlintu ja solvaaja
        lesken lupasi tuolla toisaalla haastaa sen oikeuteen
        ei ihme sillä tuota korppiksen panettelua muista kirjoittajista on jatkunut pitkään

• ainanaakka kirjoitti:

ei ihme sillä tuota korppiksen panettelua muista kirjoittajista on jatkunut pitkään

no en oo törmänny sellasiin ketjuihin missä se solvais
        ja uskon ettei ihan tosta vaan lähde solvaamaan
        on se leskikin aika kova suustaan
        mun mielestä korppista ihan liikaa mollataan täällä palstalla
        nyt ei oo siitä kyse että puolustelisin ystävää
        mutta jos se jotain kirjoittaa niin kyllä
        siinä on kymmenen puskaa räkyttämässä
        ja mitä siinä tilanteessa voi muuta kun puolustaa itteensä
        ja jos räksyttämiset on loukkaavia
        niin kai sitä antaa samalla mitalla takaisin jokainen.

• Silmien-sulkija
        viivatiina kirjoitti:

no en oo törmänny sellasiin ketjuihin missä se solvais
        ja uskon ettei ihan tosta vaan lähde solvaamaan
        on se leskikin aika kova suustaan
        mun mielestä korppista ihan liikaa mollataan täällä palstalla
        nyt ei oo siitä kyse että puolustelisin ystävää
        mutta jos se jotain kirjoittaa niin kyllä
        siinä on kymmenen puskaa räkyttämässä
        ja mitä siinä tilanteessa voi muuta kun puolustaa itteensä
        ja jos räksyttämiset on loukkaavia
        niin kai sitä antaa samalla mitalla takaisin jokainen.

Olet sinä outo epele, kyllä kaikki muut ovat huomanneet ja nähneet ajojahdin ja vainoamisen mitä ystävättäreni tekee. Sitä palsta ei kaipaa.

• Silmien-sulkija kirjoitti:

Olet sinä outo epele, kyllä kaikki muut ovat huomanneet ja nähneet ajojahdin ja vainoamisen mitä ystävättäreni tekee. Sitä palsta ei kaipaa.

ehkä mää oon ollu sit täällä palstalla niin vähän
        parin viimevuoden aikana etten oo huomannu
        mutta aikaisemmin ainakin oli niin että
        kirjoittajia ärsytetiin minua mukaan lukien
        ettei niihin kirjoituksiin voinut oikeen ystävällisesti vastata
        mutta korjataan asia ja seuraan enemmän
        niin voin sit kirjoittaa mielipiteeni asiasta uudelleen
        tai vaikkapa suoraan niihin ketjuihin.

• olet.kieroutunut
        Silmien-sulkija kirjoitti:

Lopeta nyt jo toi paskan jauhaminen. Jos ei sinulla ole mitään asiallisempaa kirjoitettavaa niin häivy hel...iin.

• Silmien-sulkija kirjoitti:

mutta kirjoitappas mulle jonkun ketjun aloitus tähän
        tai pistä linkki jos osaat mää en osaa linkittää
        missä todistettavasti korppis haastaa riitaa
        mää lukisin sen ketjunihan mielenkiinnolla.

• ainanaakka kirjoitti:

et sit kirjoittanu sen ketjun otsikkoa mistä voisin lukea
        kuinka korppis haukkuu muita kirjoittajia
        elikkä tämäkin ketju on pelkkää k
        korppiksen kiusaamista niinkun arvelinkin.

• On todellakin halpamaista.
      Että ylläpito ei poista tällaisia stalkkausketjuja pyydettäessä kun näistä ei tykkää kukaan paitsi joku naakka ja hänen kymmenen uutta ja vanhaa puskanimimerkkiään.
      Korppis ei tarvi minun puolustelujani kun hänellä on itsellään sana hallussa ja osaa käyttää sanan säilää räväkämmin kuin minä. Sanon nyt kuitenkin vain että jos k.o. henkilö on sanonut pahasti jostain toisesta niin se on kyllä useimmiten ollut provosoitua palautetta. Kaikilla meillä on joskus paha päivä, jopa minullakin, vaikka olenkin periaatteessa varsinainen päivänsäde. Joillakin natisijoilla näyttää jokainen päivä olevan paha ja ei voi kuin tuntea sääliä ja hiukkasen empatiaakin, kai tuollainen huono olo jostain johtuu.

• "Paloma.se.co"

Älähän nyt neito.
        Palsta on kuin Jämsänkosken kuohut.
        Ne voidaan olla piilottavinaan patoamalla.
        Mutta totuus on siellä takana jossain.
        Miksi näytellä?
        Kun voi olla ihan itsenäänkin.

H.

• vihimsf

- ihmisten bisnekset voi olla sangen moninaisia - joskus kun aikaisin aamulla kävin lenkillä esm, ihmettelin kun vanhoja koristeellisia rautaristejä oli ilm hautausmaalta siivottu pois ja pinottu asfalltitien viereen - yleensä hautausmailla rauha ja hyvä hiljaisuus - vain linnut visertävät kauniisti ja kellotapulin naakat pitää kujerrustaan - varmaan joku romuauto tai keräilijä tekee jotain uutta taidetta niistäkin historiikeista tai menevät metallien sulatukseen johonkn uusiokäyttöön - arvelin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      50
      2069
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1660
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1444
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1426
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1334
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1088
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      994
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe