Olen lähdössä toukokuussa New Yorkkiin yksin mutta ryhmässä. Minulla on huono englannin kielitaito ja alkanut mietityttämään miten pärjään New Yorkin lentokentällä, etenki lähtöselvityksessä. Riittääkö että annan vaan passin ja matka asiakirjat virkailijalle ja nostan matkalaukun sille hihnalle vai joudunko vastailemaan joihinkin kysymyksiin ja selittelemään jotain?
Varmaan saisin joltain ryhmäläiseltä apua mutta hävettää mennä kysymään.
Onko kellään kokemuksia tälläsestä kielimuurista miten pärjää lentokentällä parhaiten?
Lähdössä lennolle ja huono englannin kielitaito
6
710
Vastaukset
- Kuulustelu
Hankalin paikka taitaa olla maahantulomuodollisuudet ja sen mukavat kysymykset?
Pyydä jokin matkakaveri auttamaan. Toivo maahantulotarkastuksessa mukavaa virkailijaa ja opettele sanomaan ettet puhu englantia hyvin. Paluulipun päivämäärä myös hyvä opetella.
- Sonjuliini93
Onko siellä joku maahantulotarkastuskin? Ekaa kertaa nimittäin olen matkaamassa New Yorkkii tai Amerikkaan yleensäkin ja työmatkalle, ei ole ollenkaan tuttuja nämä käytännöt siellä. Voiko siellä jotain muuta yllättävää tulla vastaan mihin kannattaa varautua?
- Estalgem
Sonjuliini93 kirjoitti:
Onko siellä joku maahantulotarkastuskin? Ekaa kertaa nimittäin olen matkaamassa New Yorkkii tai Amerikkaan yleensäkin ja työmatkalle, ei ole ollenkaan tuttuja nämä käytännöt siellä. Voiko siellä jotain muuta yllättävää tulla vastaan mihin kannattaa varautua?
Kyllä tekevät kysymyksiä ja siihen jonottaminen vie aikaaaaaa.
Olet varmaan jo tutustunut myös Estaan? - Sonjuliini93
En ole, täytyykin tutustua tähän Estaan. Kiitos tästä tiedosta...
- NyyJorkkii
Aloitus on PROVO, jotkut vielä vastaavat siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1965912Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492695- 1562252
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne411852Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161769- 821404
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621377Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241311Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https331258Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.109997