Palikkatestissä kyseltiin aikanaan: "Tuntuuko sinusta siltä kuin vanne puristaisi päätäsi?"
Nyt tiedämme, kuka vastasi kyllä: tämän palstan sarjapoistattelija eli sensuuripelle.
Puristaako vanne päätäsi?
6
462
Vastaukset
- tarkkaillaanko.minua
Mielestäni kysyttiin "kiristääkö vanne päätäsi". Ja en, en halua olla kukkakauppias.
- RuusutRahaksi
En ole koskaan ymmärtänyt mikä vika kukkabusineksessa on jonku psykiatrin mielestä ??
Businessis is business. - PierreReview_
Tosiaan, 'kiristää' oli se täsmällinen muoto.
Tällä hepulla ilmastoahdistus ja kiristys oli melko äärimmäistä:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201804152200879177_ul.shtml
Agw-leirissä näyttää esiintyvän puristusta kuin jääkentässä ikään.
Ja onhan ne fossiiliset vaarallisia - väärin käytettynä ... - cirruskerosiinano
Miten tuohon pitäisi reagoida? Tuikata itsensä vai naapurin bieselautoilija tuleen? vai pitäisikö kuolla nälkään kun ei vois hoitaa töitään kun ei voi enää ajaa polttomoottoriautoa eilkä ole varaa sähköautoon? Tyuppi olisi herättänut paljon enemmän huomiota esim kävelemällä Maapallon ympäri ja sponsoreitakin olisi läytynyt mutta parka ei muuta leksiny kun tuikata itsensä tuleen. Pakosti oli jokin sairaus.
Yläpeukku aloitukselle. Viestejä poistattavat tuhoavat mahdollisuudet asialliselle keskustelulle. Asioista pitää voida olla eri mieltä ja pitää saada ilmaista mielipiteensä ilman että sillä perusteella lähdettäisiin ilmiantamaan viestejä.
- orpokanssa
selleri puritaa päätäni
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391809En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421368Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121058
- 20959
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 80899