Heips kaikki.
Pääkaupunki seudulla tulee ajeltua ja mystisiin osoitteisiin pitäisi löytää sujuvasti (aika on rahaa)
Saa olla Ilmainen tai Maksullinen sovellus. Kaistat pitäisi näkyä, Selkeä käyttää ja lukea ajon aikana. testattu GoogleMaps Here ja Applen Oma karttasofta. Mikään noista ei nyt hirveästi vakuuttanut ei ne huonoja ole ehkä käyttäjässä vika mutta löytyykö joku oikeasti hyvä?
iphone /ipad navigaattorina
kuski12233
3
393
Vastaukset
- tästä.kokemusta
Mulla on Ipadissa Navmii, siihen saa muutamalla eurolla eri maiden karttoja, sillä olen pärjännyt niin Suomessa kuin ulkomailla. Ilmaiset päivitykset.
- xswwqqazx
En halunnut kiinalaista puhelinta, siksi minulla ei ole iPhone käytössä. Mutta Android puhelimen navi-ohjelmat toimivat todella hyvin, ei tarvita erillistä navigaattoria.
- Kohti_Hybridiä
Waze on tunnettu, yhteisöllisyyttä hyväksi käyttävä navi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336224- 345723
- 293224
- 342554
- 452540
- 152218
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401749- 131735
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727