lahja romanttinen

umpirakastunu

Haluan lähettää jonkin lahjan ihanalle naiselle. vaan en keksi mitä lähetän. Hän ei tunne minua. Mikä olisi sellainen lahja, jonka voisin laittaa postissa hänelle. Jotain hieman arvokkaampaa kuin joku kortti tms

9

1560

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öggsy

Kuulostaa aika rohkealta ja isolta siirrolta lähettää lahja naiselle, joka ei edes tunne sinua. Haluatko ihan vaan lähettää lahjan silkasta lahjan lähettämisen ilosta, vai että ajattelet lahjan olevan avaus siihen suuntaan, että hän huomaa sinut?

• Jennii
    • Tunnetkos sinä häntä, eli tiedätkö mistä tykkää. Laita vaikka joku arvoitus! Tai muodosta kokonainen aarrejahti, joka sitten johtaa luoksesi...

• viisainkaikista

lähetä krapularipulipaskaas ämmälle, taatusti yllättyy.

• Maississippi

Lahjojen ostaminen on kyllä vaikeaa ja sitte kun joutuu miettimään, että jos se menee vaikka suoraan roskiin, niin tuli ostettua ihan turhaan. Itse tykkäisin esim. huulirasvasta, jos tietäisin, että sen lähettäjä on ajatellut juuri minua. Ei siis huulipunaa vaan huulirasvaa, jota voi käyttää milloin vain ja vain itse tietäisin mistä sen olen saanut.

• Nainentykkääkukista

Mä olen joskus saanut kukkalähetyksiä kotiin ja työpaikalle. Ne on olleet kivoja juttuja aina, vaikka en ole lähettäjää entuudestaan aina tuntenut. Kukat on kuitenkin aika neutraali ja klassinen tapa kertoa kiinnostuksesta. Suurin osa kukkakaupoista tekee näitä toimituksia kun antaa osoitteen. Ja jos asuu eri paikkakunnalla, niin puhelintilaus ja korttimaksu vie asiaa eteenpäin.

• Orkidedea
    • Osta auto, sähköauto (vaikkapa Tesla).

Olen mies, mutta ihmettelen miksi v.tussa haluat haaskata rahojasi täysin tuntemattomaan naiseen?

Mietipä että olisit muikkelin kanssa drinkillä ja hänen avattuaan suunsa tajuaisit että muikkeli on dorka...tutustu ennen kuin ihastut.

• Luukutetaan

Eikös nykyisin lähetetä kuva kypärästä, pakkaa kuva hyvin ja muista että luukusta sopii ainoastaan 2,8 millis paksuset paketit, mutta voithan toimittaa myös lahjan itse varo jäämästä luukkuun kiinni se on kovin noloa ihastuksesi kohde näkee sinut face to face kun siinä irroitatte lahjapakettia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      263
      6366
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      57
      3004
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      66
      2804
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2272
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1789
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      165
      1465
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1444
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      26
      1372
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      35
      1321
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      109
      1027
    Aihe