Onko minulla keuhkosyöpä?

T.y.t.t.ö.1.4.h.j.e.l.p

Hei.

Olen 14 vuotias tyttö ja mietin voiko minulla olla keuhkosyöpä. Minulla on siihen viittaavia oireita yskää ja hengenahdistusta olut pitkään, yskiminen tuntuu keuhkoissa ja rinta alue on kipeä. Yskäni on pahentunut mutta se on kai flunssaa vanhempieni mielestä. Aloin miettiä tätä vaihto ehtoa että minulla olisi keuhkosyöpä vaikka se on todella harvinaista, koska minulla on ollut esim perthes sairaus tosi arvinainen erityisesti tytöillä ja SPRS kun olin 9vuotias ja sekin oli ehtinyt aika pahaksi. Voitte googlettaa mitä noi taudit on mutta harvinaisia ne ovat. Sen takia aloin miettiä tätä.

Joten kiltit vastatkaa minulle!

3

295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DoctorAlban

Suosittelen menemään lääkärille, röngtenissä selviää mitä keuhkoille kuuluu. Et voi vain odottaa oireiden pahenimista.

• lääkärillevain

Lääkäriä suosittelen minäkin, mutta ei kannata etukäteen liikaa miettiä ja kuvitella, mistä voisi olla kyse. Keuhkosyöpä on todella harvinainen lapsilla ja harvinainen aikuisillakin, jos ei ole tupakoinut tai ollut tekemisissä vaikka asbestin kanssa. Paljon yleisempi syy kuvaamiisi oireisiin on esim. astma, mutta sitäkään ei kannata etukäteen pelätä. Flunssakin tosiaan voi oireilla joskus pitkänkin aikaa. Käsitin googlettelujeni perusteella, että SPRS vaikuttaa myös keuhkoihin, joten voisivatko oireet johtua siitä.

• monisairas

No joko sä arvelet sitäkin sairastavasi? päivittäin noi sun mahdolliset oireesi eri taudeista näkyy vaihtuvan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      178
      4638
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      37
      2514
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2182
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1719
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      81
      1338
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1271
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1183
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      145
      1170
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      103
      945
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      117
      877
    Aihe