käteviä suojakoteloita?

koteloa_etsimässä

Mistä saisi puhelimille sellaisia suojakoteloita, joissa kannen saisi käännettyä kokonaan taakse, kuten ipadin ja muidenkin tablettien koteloissa? En tykkää niistä, joissa kansi jää sivulle tai alas- eivät ole kovin käteviä käytössä. jos kannen saa taivutettua helposti kokonaan taakse, on puhelin helppo myös pitää korvalla puhumisen aikana, kun hands-free ei ole käytössä.

10

3507

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eihän kantta korvalla yleensä auki pidetäkään. Auttaisi hieman, jos tietäisi, mistä puhelimesta on kyse. Usein puhelinvalmistajilla on omia koteloita tai sitten on yleisiä, Nillkinillä esimerkiksi on tällaisia.

https://www.nillkin-case.com/index.php?route=product/category&path=181_189

Etsitkö ohutta koteloa vai jotain kilometrin paksua, johon pannaan luottokortit ym. kanteen?

MInulla esimerkiksi on Honorille tällainen https://www.mytrendyphone.fi/shop/huawei-honor-8-202388p.html

Tosin puhelimen voi pudota siitä, joten varmistin kiinnityksen kaksipuoleisella teipillä. MInä pidän koteloa lasin suojaamiseksi ja jotta saa paremman otteen. EN oleta sen suojaavan pudotuksilta.

• eihätää
    • mikämalli

Niin mikä puhelin sulla on?

Luurinetissä taitaa olla suomen suurin valikoima suojakoteloita www.luurinetti.fi

• monenlaista
    • täältä

Fyndikt

• muukalainen

hakusanalla "Fyndikt"

• Teemuhynny

Puhelimen kuoret ja kotelot. Www.suojaapuhelin.fi

• jabadabadoo

Itse olen löytänyt omaan ja lasten puhelimiin aina suojakotelot Mobiilitukusta. Todella kattava mallivalikoima ja värejä ja kuvioita löytyy esim. meidän OnePlus puhelimiin ihan järjetön määrä! Päivitimme juuri koko perheelle uudet kotelot ja jokainen sai kerrankin mieluisan. Itselleni tuli palmun lehdillä kuvioitu, vaimolle pinkki marmori, tyttärelle kissa ja toiselle tyttärelle kukilla koristeltu suojakotelo.

Yllätyin tällä kertaa jopa valikoiman laajuudesta, sillä omaan OnePlus 5T puhelimeen oli tosiaankin paljon vaihtoehtoja: https://mobiilitukku.fi/puhelimet/oneplus/oneplus-5t-kuoret ! Oli melkein runsaudenpula valita itselle ja muksuille mieluisat!

• Tuossanoin

Ylläolevan kommentin naputellut henkilö kirjoitti useita viestejä useaan eri ketjuun erittäin lyhyen ajan sisällä. Hän puhuu eri kommenteissaan eri puhelinmalleista, mutta suojakuoret on aina hankittu mobiilitukusta.

Kyseessä on siis mobiilitukun piikkiin toimiva henkilö, joka harjoittaa epärehellistä mainontaa. Kuluttajien huijaaminen ja oman bisneksen edistäminen keskustelupalstalle kirjoiteltujen perättömien viestien avulla on suomessa laitonta. Ip-osoitteesi selvittäminen ja sakkojen kirjoittaminen on pikkujuttu polliisille.

Suosittelen siis, että kerrot totuuden, pyydät anteeksi ja häivyt.

• Anonyymi

Suojaa puhelin sivusto on paras.
      Enkä ole minkään firman edustaja
      Itsellä kyseistä liikkeestä positiivista sanottavaa, omaan pixeliin ostin nilkin merkkisen suojakotelon , ne on laadukkaita ja hyvä grippi säilyy puhelimeen. Kannattaa myös näyttö suojata esim 3mk valmistaa erinomaisia kalvoja ja panssareita.

Toimitukset tulee riittävän nopeasti.

Panssarilasit on mielestäni epä käytännöllisiä. Sitä paitsi se mainospuhe niissä on järjetöntä. 9H lujuutta vannotaan totuus on se että otat puhelimen taskusta ja slips luiskahtaa esim kiviselle tielle niin yleensä halkeaa. Kun taas joustavat kalvot jää usein naarmulle mutta niissä ominaisuutena se että korjaa itse itsensä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7084
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6514
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3564
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3110
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2764
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2522
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2086
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1967
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      1820
    Aihe