Voiko yksityinen henkilö ostaa jostain (apteekista) esim. i.v kanyyleja? Jos voi niin onko kalliita?
neulojen/kanyylien osto?
6
2700
Vastaukset
- mää vaan
olla myytävänä, ei o koskaan osunnut simmuun siis luulempa että ei myyrä
- dfshsdfh
muistaakseni firmalta nimeltä http://www.waloplast.fi/
- keijo
tokkopa niitä myydään, ku ei kenekä niitä tarvii ostaa. mihin sä tarviit?
jos oot narkki, lopeta. jos oikeesti tarviit, varmasti saat esim. lääkäriltäs.
ja narkit saa ainakin neuloja puhtaita monis kaupungeis tietyist paikoist. voiko narkki ylipäätään tarvita kanyylia... en tie.- hoitaja
itsekin olen ostanut. (eläimiä varten).
- Anonyymi
Ei kai kukaan kysyisi jos KENENKÄÄN ei tarvitsisi?
Mistä tosiaan moisen yhdistäminen "narkkaamiseen", en näe että he juuri enenpää moista tarvitsisivat.. alkoholistille voisi hyvä kyllä olla ehkä
Juurikin
Neuloja "narkit" kyllä yleensä saavat, jakelusta ja myös apteekeista. Suoraan tarkoitukseen ja erikseen
Kanyylia käytetään yleensä tiputuksessa
Tämä voi olla tarpeen hyvinkin monilla
Itse joudun tuon tekemään omatoimisesti
ihan kroonisista sairauksista johtuen
Nesteytystä on yllättävän vaikea saada edes tarvittaessa päivystyksestä
On joitain sivuja nykyään joista saa, niin kanyylin kuin muutkin tarvikkeet, suolaliuosta myöten
Mikäli joku tietää sivun jolta löytyy myös normo/ringer voisi linkata!
- Anonyymi
aloitus on 19 vuotta vanha ja aloittaja odottanut 19 vuotta vastausta kysymykseensä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih304569Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4681374Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358991- 77903
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228794
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.45720Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707