Hei!
Tietääkö kukaan kuka hoitaa jatkossa Olli Polon/ edesmenneen Alihangan potilaita? Saa esittää ulkomaisiakin lääkäreitä. Hyväksyn senkin että lääkkeeni jatkossa lopetettaisiin, haluaisin siihen kuitenkin lopetusohjeet, sillä olen syönyt sitä maksimiannostuksella 14 vuotta ja ilmeisesti ei voi lopettaa seinään. Olli Poloon en enää saa yhteyttä. Unesta ei vastaa eikä keuhkopolillekaan ilman lähetettä ja keuhkovaivoja pääse Ollia tapaamaan.
Oivaunessa kävin, mutta paljastui että Henri (uniguru?) tekee pelkästään kliinisiä unitutkimuksia ja kauppaa rentoutusta, jonkinlaista keskusteluterapiaa (kamalan kiukkuinen unihoitaja, en kävis, vaikka mulle maksettaisiin) ja netin ilmaisohjeita (syö hyvin, liiku riittävästi jne) kovalla rahalla. Myönsi jo käydessäni ettei pysty minua auttamaan kun vaivani liian haastava, johon rentoutushetki ei tepsi Ja vaikka toimiva hoito löydetty muiden lääkäreiden toimesta, ei kuulemma uskalla hoitaa Polon asiakkaita ettei Valvira vie hänenkin oikeuksiaan, vaikka sairauteni ei ole tämä riidan kohteena oleva väsymysoireyhtymä vaan selkäytimen hermovaurio.
Kuka hoitaa Olli Polon potilaita jatkossa?
Uneton1974
3
162
Vastaukset
- Uneton1974
Saa laittaa yksityisviestinäkin
talo.pahanen@gmail.com - Uneton
Hei! Ei varmaan kukaan. Minullakin on eräs hänen määräämänsä lääke käytössä ja oma lääkärini ei suostu sitä uusimaan. Hankala tilanne. En tiedä mitä pitäisi tehdä. Minäkin soitin Oivauneen ja päätin että paikka ei varmaan myöskään käy minun tapauksessani.
- huohhaaaa
Oisko homeopatiasta jotain apua.???? Samantyyppisiä hoitoja toisilla kuin oli O Polollakin. Tai no kun se homeopatia ei oikein ole myöskään mikään hyväksytty. Saattaa olla käyttökelvoton hoitomuoto. Niin ja varmaan onkin ihan huuhaata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644202Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372484- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801302
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311152Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441112Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.102928Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840