Maksullista seksiä kotona

Kimppa

Meillä alkoi uusi seksielämä kun vaimoni jäi työttömäksi.vaimoni valitti kun rahat ei riitä mihinkään.pidin äijäporukalle saunaillan.illalla yksi sanoi että lähdetään naisiin.minä menin siinä heittämään vahingossa vaimolleni että nyt voisit tienata.saunalla ois 8 äijää puutteessa ,50e per pää eli 400 e.siihen loppu rahahuolet .nykyään tienaa paljon eneemmän kuin minä,kerran kuussa viikon loma. Saunakavereita riittää, nyt 2vuotta kimpassa eikä mitään ongelmaa.

8

4192

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missä päin tällainen sauna. Tulisin mielelläni löylyihin.

• mä tuun panee

• Pekka7

Missä asutte? Voin poiketa vaimoa nusasemas.

• häkkiheilehtais

Se olis parittamista tuo ja erittäin laitonta puuhaa..

• Anonyymi

Nainen kotin

• Anonyymi

Meillä on saunakaverit saaneet panna ilmaiseksi vaimoani.
      Vaimoni nauttii seksistä.
      Saunakaveriksi haluavia on riittänyt ja monet ovat jo saaneet 24-vuotiasta vaimoani panna ja jokainen on ollut tyytyväinen niin vaimo kuin miehet sekä minä.
      Tämä homma on jäänyt meille vakioksi ja saunotaan ainakin keskiviikkona ja lauantaina ja välillä jos viikonloppuna on useita halukkaita niin myös perjantaina ja sunnuntaina.
      Olemme Vihdistä kotoisin.

• Anonyymi

Tää on ainaki meillä toiminut oikei hyvin, meillä mieheni työ kavereita,ovat lupautuneet avittaa vapaa aika asunnon kunnostus töissä, näitä on 2 miestä usei
        ja 3mas.mies harvemmin.
        Miehet tietää.ymmärtää rahaa ei liikene palkkoihi,
        tää menee näin meillä, mieheni hjväksyy tämän.
        Mä levitän sääreni reiteni haarani miehille,miehet ottaa palkkansa minulta ,minullahan on tämä, nahka
        wisa ,haaroje välissä millä maksan miehille,kun miehet työntää kyrpää vakooni panevat nussivat, tätä tarvii miehet, että mä tarvii fiksuja kovia miehiä naimaa panema vittuani.
        Näin.olemme tyytyväisi, ja työt jatkuu.
        Terkuin aviop.M 53v N 50v

• Anonyymi

MUN VAIMO SANO ET KAI SÄÄKIN OSALLISTUT TALKOISIIN NYKYISIN 5 UKKOO NAI MUN PERSETTÄ RAHASTA MUTTA KIVAA TÄÄ ON

Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1669
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1578
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      13
      1373
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1329
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1265
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1028
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1021
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      939
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      931
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      846
    Aihe