Onko muilla Kuusaalla tv pimeänä? Torstaisesta ukkosesta lähtien ollut, Telian kaapelissa. Telian sivuilla kyllä lukee että vikaa on, mutta alkaa epäilyttämään voiko vian korjaus kestää näin kauan.
Kuusankoskella tv pimeänä
8
513
Vastaukset
- kaaleppi
Kyllä voi ja telialla etenkin. Suosittelen kytkemään antennipiuhan kaksinkerroin anukseen, niin johan alkaa kanavat näkyä.
- tattoopower
Ei ole ainakaan isoilla, treenatuilla, lihaksikkailla ja tatuoiduilla linnankundeilla. Niiltä ei uskalleta katkaista sähköjäkään vaikka jäis lasku maksamatta.
Ja leveä selkä heiluu.- paikkakunnanvajakki
Vuodesta toiseen sama virsi.
- Adolf113
Kolarinmäessä ainakin toimii televisio sekä nettiyhteys joka tulee Soneran valokuitua pitkin.
- sopii.sinne
Kuusaalla ihmisten aivotoimintakin on pimeenä.
- Adolf113
Samasta aiheesta länkytät monia viestejä peräkkäin. Se, että sinä jäät pahasti jälkeen meistä muista ei tarkoita, että meillä muilla menisi huonosti. Katkeroidu vaan yksinäsi. Minä sijoitan rahani Suomen halvimpiin asuntoihin Kouvolassa ja loput osakkeisiin jonka avulla pääsen rikkaaksi ihmiseksi vailla huolia.
- jatkasossunkusettamist
Missä ja milloin olen jäänyt jälkeen sekä miten? En ole katkera, minä vaan nauran aivokuolleille kuusaalaisille, jotka kuvittelevat joskus voivansa olevan hyödyksi jollekin.
Osta Kouvolasta asuntoja ja myy niitä tappiolla.Kukaan sinne Kouvolan halua muuttaa. Paitsi ehkä nykyinen kouvolalainen.
- kyttääjien.kuusankoski
Kuka tämä Adolfi on Kouvolan valtuustossa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2636366Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne573004Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä662804- 1562272
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161789Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1651465- 821444
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o261372Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351321Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091027