Olen kyllästynyt elämään

16V

Olen 16vuotias poika jolla on paska elämä vois tappaa itteni

2

415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täällävielä

Mikä tekee elämästäsi niin paskaa?

Itse olin aivan samoissa tunnelmissa juuri 16-vuotiaana tyttönä. Olin yksinäinen, kiusattu, ruma ja kömpelö, luulin tulevani hulluksi sairastumisesta johtuvan unettomuuden ja keskittymiskyvyttömyyden vuoksi. Perhe oli paska ja luulin jääväni ikuisiksi ajoiksi jumiin sille pienelle paikkakunnalle, jolla asuin.

Mutta noin kaksi vuotta tuon jälkeen elämä alkoi näyttää aika erilaiselta. Matkaan on mahtunut uusia epätoivon kuoppia, mutta myös paljon hyvää. Nyt yli 30-vuotiaana olen tosi kiitollinen siitä, ettei maailma silloin ollessani 16-vuotias kuullut kuolemantoivettani.

Toivon kaikkea hyvää myös sinulle!

• flyingAfterDying

Toivottavasti olet vielä hengissä...! Tuntemattomatkin välitävät jo tässä mutta maailmassa on paljon enemmän. Oma veli teki sen ja ainoa mitä se toi niin vammautti ihmisiä 3 ssa sukupolvessa. Eikä se edes voi olla kosto - vaikka toivon ettei sitäkään kukaan hakisi sillä...Sä oot ihan liian nuori päättämään mihin j olet menossa, mitä saavutat, kuka olet, mitä haluat...ja miljoona muuta asiaa mitkä oottaa sua jos oot vaan avoin tulevalle. Määrittele itsellesi paska elämä, määritele miten voit sen ja millä aikataululla muuttaa satuttamatta ketään - sua tai muita! Määrittele aikataulussa milloin oot vapaa ja mistä, jos et koe niin määrittele miten se onnistuu ja missä aikataulussa. Tee stepit ja toteuta.

Been there, done that. Asuin autossa joen rannalla eka aamun poissa kotoa. Sen jälkeen monien mutkien kautta pyrin kokoajan omaan elämään ja vaikutukseen, lopulta reissasin ja asuin ympäri maailmaa ja monella mantereella. Nyt yo opinnot ja takas reissuihin kitesurf mukana. Kukaan ei estä eikä voi estää sua tuosta vaikka miten jossain hetkessä painaisi alas....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      172
      5558
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      44
      2633
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2222
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1759
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1384
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      162
      1327
    7. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1301
    8. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      24
      1262
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1233
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      108
      988
    Aihe