Olen 16vuotias poika jolla on paska elämä vois tappaa itteni
Olen kyllästynyt elämään
2
415
Vastaukset
- Täällävielä
Mikä tekee elämästäsi niin paskaa?
Itse olin aivan samoissa tunnelmissa juuri 16-vuotiaana tyttönä. Olin yksinäinen, kiusattu, ruma ja kömpelö, luulin tulevani hulluksi sairastumisesta johtuvan unettomuuden ja keskittymiskyvyttömyyden vuoksi. Perhe oli paska ja luulin jääväni ikuisiksi ajoiksi jumiin sille pienelle paikkakunnalle, jolla asuin.
Mutta noin kaksi vuotta tuon jälkeen elämä alkoi näyttää aika erilaiselta. Matkaan on mahtunut uusia epätoivon kuoppia, mutta myös paljon hyvää. Nyt yli 30-vuotiaana olen tosi kiitollinen siitä, ettei maailma silloin ollessani 16-vuotias kuullut kuolemantoivettani.
Toivon kaikkea hyvää myös sinulle! - flyingAfterDying
Toivottavasti olet vielä hengissä...! Tuntemattomatkin välitävät jo tässä mutta maailmassa on paljon enemmän. Oma veli teki sen ja ainoa mitä se toi niin vammautti ihmisiä 3 ssa sukupolvessa. Eikä se edes voi olla kosto - vaikka toivon ettei sitäkään kukaan hakisi sillä...Sä oot ihan liian nuori päättämään mihin j olet menossa, mitä saavutat, kuka olet, mitä haluat...ja miljoona muuta asiaa mitkä oottaa sua jos oot vaan avoin tulevalle. Määrittele itsellesi paska elämä, määritele miten voit sen ja millä aikataululla muuttaa satuttamatta ketään - sua tai muita! Määrittele aikataulussa milloin oot vapaa ja mistä, jos et koe niin määrittele miten se onnistuu ja missä aikataulussa. Tee stepit ja toteuta.
Been there, done that. Asuin autossa joen rannalla eka aamun poissa kotoa. Sen jälkeen monien mutkien kautta pyrin kokoajan omaan elämään ja vaikutukseen, lopulta reissasin ja asuin ympäri maailmaa ja monella mantereella. Nyt yo opinnot ja takas reissuihin kitesurf mukana. Kukaan ei estä eikä voi estää sua tuosta vaikka miten jossain hetkessä painaisi alas....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1725558Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442633- 1562222
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621327Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241301Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne241262Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321233Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.108988