Mistä hyvä roskis mistä lyöty isot kaiuttimet.

Dykata

Minulla pienet kaiuttimet eikä tietenkän yhtä raha eli mistä löytyisi hyvä roskis mistä voi dykata itselle isommat kaiuttimet.

5

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuten__sinäkin

Somaliasta.

• Dyykkis

Mina kavin katsomassa Somalia roskis mutta ei olut siela. Mikä muu hjuva paikka ? Minulla ei yhtä rahaa

• Mesta

No eihän minä missän somaliassa ole ollut se on joku trolli raha ei kyllä o mutta en ole kuin talon oma roskis dykkannut mutta nyt minua ei oikein kinnostakan dykata isoja kaiuttimia että sittä minua kinnostasi joku paikka missä voi myydä hifi laiteitta niin just sillä tavalla että otta vaihdossa halvemmat ja huonommat hifi laitet ja väli raha että kun on monta vikkoa ollut tuos tori ilmoitus niin yksi soitta ja sitten kaikki vitta just sihen että olis joku huijari mitä tarjoa joku kierto palkinto vaihdossa että aika röykeä tuollainen että tuollaista yrittä niin minä annan hyvä vehjen vaihdossa ja haluan itse myös kohtullisen toimivan vehjen itselle ja suostun sihen että tarvitse maksa vain pieni väli raha niin sitten toi yrittä huijata ja sitten noi netti polisit kirjoitta sinne nettin että on huijaus mutta ei nillä ole tarkoitus ennaltta ehkäistä huijaus vaan nidden tarkoitus on just se että ei mikän menisi torissa kaupaksi niin ja sitten kukan ei soitta monen vikkon ja jos joku soitta niin se on joku huijari eihän huijarit välittä vaikka netti polisi kirjoitta että on huijari jos itse on huijari mutta sittä miehestä ei o mitän kuulunut mutta en sitten tiedä raskiko huijari ilmoitta jos hän ei ostakan että olishan sinä tori hyvä toimiva pääte vahvistin tee tiedätte mikä pääte vahvistin on kysessä mutta sittä pitäisi sada kohtullinen toimiva vehje vaihdossa eli ei mitän kierto palkintoa tai mitä huijausta koska se hyvä pääte vahvistin mitä myyn on ehjä ja toimiva ja hyvä kuntoinen niin eihän minuakan sitten saa huijata ja anta joku kierto palkinto vaidossa koska eihän minäkän huija sehän on hyvä pääte vahvistin mitä on myytävänä eli pitäisi olla se mesta missä mene hyvin kaupaksi.:(

• Mualimman_pisin

... lause iliman yhttään pistettä (.).

• fkhdjshghr

Täällä on roskiksisa valvontakamerat tuollaisten varalle. Roskat on arvokkaampia, kuin kansalaisten turvallisuus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      254
      6937
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      66
      4464
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      139
      3258
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2342
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      18
      1880
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      171
      1626
    7. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      31
      1508
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1504
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      39
      1405
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      112
      1077
    Aihe