Planeetta 9 näyttää olevan hukuksissa, mutta Kuiperin Vyö- ja Solkitehtaan muut kappaleet saattavat selittää ongelman.
Ei, evoluutioteoria ei kaatunut, kosmologia kokonaisuutena toimii yhä eikä Jyrbän edelleenkään tarvitse tiirailla taivaalle lentäviä lautasia tai muita astioita ja pieniä vihreitä henkilöitä etsiäkseen.
Linkki tuonnempana.
Planeetta 9 yhä hukassa
4
142
Vastaukset
- IlkimyksenUutispalvelu
Ylen uutinen:
https://yle.fi/uutiset/3-10241658 Toimiiko tehdas samassa rakennuksessa kuin Oortin Pilvipalvelu?
- Tieteenharrastaja
Niinpä, evoluutiotteoria ei kaadu siihen että evoluutiota ei ole koskaan edes havaittu vaan kaikki sen puolesta kaikkina ikoina esitetyt " todisteet" ovat kadonneet yksi toisensa perään kuten kuu nro. 9 tuolta taivaalta, hehe. Siis aivan kuten ne viiskyt v. sitten etsityt ja ihan satavarmoina pidetyt apinaihmispopulaatiot luonnosta, heheeh!!! Siis kuka muistaa 50 v. kuluttua että joskus on edes puhuttu tuosta nro. 9:stä? Ei kukaan nuorempi, vainvanhukset, heheh!
Luotettava histoia kertoo että evoluution todisteet syntyvät tyhjästä ja katovat olemattomuuteen vähän tai kauemmin kestettyään mutta aina ne lopulta ovat kadonneet. Vi mitä? Miksi se on joillekin niin vaikeaa hyväksyä tämä ainoa fakta joka evoluutioteoriassa on? - TottaSeOn
Planeetta 9 on todennäköisesti Russellin teekannu sisällä miksi sen havaitseminen on niin vaikeaa. Planeetta itsessään on kyllä olemassa. Raamattukin todistaa sen. Jokainen numero ja luku yhdeksän Raamatussa on epäsuora viittaus nimenomaan planeetta 9:ään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391659En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271578Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131373Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411329Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681265- 121028
- 7991
- 20939
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7921- 71836