Miksiköhän noi sportterit haukutaan tyttöpyöräksi yhdellä tutulla on sellainen 1200cc ja on ihan tyytyväinen
Sportter harley
8
705
Vastaukset
- tytskämopo
Ihan samanlainen tyttöpyörä kuin yamaha virago , ei juuri eroa kummalla ajat , pyörä on niin pieni että tytöt niitä enimmäkseen ostelee ja sallittakoon se heille. Miehen alla lähinnä naurettavan näköinen mopo , eli semmonen persuuksien täristäjä tytöille lähinnä kyseessä ominaisuuksiltaan.
- LerpanRuparesori
Mulla Porsteri (kaverin, ittellä kiinammopo) on jo pualiks aanukses ku oom niin loppuumporattu. Killisilmäkki nauraa mulle Taimaasessa.
- hankityöpaikkalooseri
Harrikoita haukkuvat ne, joilla ei ole varaa edes vanhemman mallin ostamiseen.Menkää töihin.
- kiniedfhiu34f
pitää vaan välillä vaihtaa uudet peräöljyt
- Sutsuki500cc
Omhan se baby-harley aika nolo. Vähä kun Skoodalla ajais.
- rahattomuusnoloa
Ainoa nolo tässä olet sinä, kun raukalla ei ole rahaa edes tossumopoon.
- hdfore1900cc
Alle 112cid harrikkaa ei kannata ostaa, ihan mopoja. sporaja rod teinien vehkeitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577390Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393670Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3832082Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1681864- 871508
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841411- 911310
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621261- 811164