Jaahas, ongelmia on ollut aikaisemminkin, mutta nyt menee jo puhtaan huijauksen puolelle.
Urheilulehden tilaajana minulle kuuluu Ruutu -palvelu lehden tilaukseen lisämaksutta. Keväällä playoffsien aikaan tilasin pari kuukautta Liigan katseluoikeutta lisämaksusta. Palvelussa luki, että Liiga-tilaus päättyy automaattisesti pelien päättymisen jälkeen. Tähän asti kaikki OK.
Nyt sieltä on kuitenkin vielä kesäkuussa mennyt luottokorttilaskulle Ruutu -palvelua hintaa 9,95€ kuussa. Siis ovat muuttaneet Liiga-tilauksen automaattisesti maksulliseksi Ruutu -tilaukseksi, samaksi palveluksi, jonka olen jo sopinut Urheilulehteä tilatessani saavani lisämaksutta.
Varokaa nyt ihmeessä näitä huijareita.
Ruutu+ - uusin huijaus
3
1786
Vastaukset
- tgryu56756
Ruutu mainostaa hyvin uusia sarjoja joita näytetään vain ruutu :ssa. Näin sanoo mainoskin. Ensin kuitenkin mainostetaan jotain uutta sarjaa ilmaiskanavilla ja näytetään ensimmäinen jakso ilmaiseksi, jonka jälkeen siis tulevat jaksot vain ruutu :ssa. Kalastelevat siis tilaajia. Kuitenkin jossain vaiheessa sarjat näytetään kokonaisuudessaan ilmaiskanavilla myöhemmin. Aikamoista huijaamista näillä maksullisilla palveluilla. Näinhän kävi Keisari Aarnion kohdalla. Ja vaikka mistä vetoa, kohta koko sarja ilmaiseksi Nelosen kanavilta. Tätä samaa täkyilyä ja kalastelua harjoittaa umpisurkea CMore:kin.
- maksutvkalastustaKAIKKI
Ava esittää erästä tunnettua Bravon sarjaa puolen yön aikaa uusinta keskipäivällä. Liv esittää saman sarjan aiempia jaksoja juuri päivittäin iltapäivällä. Aussien Remppa sarjaa ei uusita Avalla.
- Anonyymi
Ihan sama huijaus! Suutuin ihan älyttömästi! Tilasin plussan kuukaudeksi. Lopetin tilauksen, härskisti veloitettiin taas melkein 20e. Asiakaspalvelussa VALEHDELTIIN, että olen tehnyt tilauksen uudestaan. En ole.
Varokaa tätä! Noista on vaikea päästä eroon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1745623Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442643- 1562232
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne301376Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621327Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241301Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321233Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.108988