Olin 12.6 Tukholmassa jossa satamassa kohtasinkin ruotsalaisen rekkamiehen. Hän katsoi minua hievahtamatta koko tämän ajan, nyt kaipuu on aivan kamala. En ollut ikinä uskonut rakkauteen ensi silmäyksellä mutta nyt tuntui kuin olisi matto vedetty jalkojen alta. Koko loppu päivän oli niin haikea olo. Jotain ikään kuin puuttui... kohtaammeko enään koskaan???? Tai mitä se mies oikein ajatteli kun niin katseli? Tuntiko hän samoin? :'( en kestä jos tämä oli joku hetken ihastus....
Katsokaa joku kiltti minulle
EnKestä
4
381
Vastaukset
- Kristalliboltsi
Taisit olla liikaa fyllassa, koska se tuijottaja oli patsas, joka ei tuntenut sinua kohtaan mitään.
- koittaany
mee odottaan sinne sataamaan sitä, road trip :) tai koita ettiä sitä netistä, sen työpaikan (rekkafirma xd) seuraajat tai vastaavaa!
Hei! Näitä tulee aina välillä vastaan. Hän onnistui katsomaan suoraan silmiisi, ja näki sydämeesi. Tulevaisuus kertoo sen, mitä välillänne tulee tapahtumaan. Jostain syystä näin naksahduksen tapahtuneen molemmilla puolilla.
- EnKestä
Voi kiitos mies ❤❤ ihanaa!!! Nyt odotan tulevaisuutta uusin mielin ❤ älä jätä tätä palstaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336594- 356043
- 293334
- 452790
- 342614
- 152308
- 372158
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401849En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767