36v jäbä jolla tuollainen , kovana 14cm ja paksuus 4.5-5 ja terska aika iso tatti, mut lepokoko on nolo . Varsi kutistuu ihan minimiin joskus terskan jälkeen jolloin ei yli 4cm varmaan saa mitattua . Löytyykö muilla ton tyyppisiä ja mitä mieltä muuten ?
Nysä lepokulli 4-5cm
3
878
Vastaukset
- rOgUe219
no itse en nyt hirveästi lämpene, mutta saattaa johtua siitä että rakastan naisia...
Jos naisia mietit itse niin anna palaa. Jos haluat antaa hyvää seksiä jota nainen jää kaipaamaan ja hoito kehuu niin opetele se. Suurin osa ihmisistä lopulta mittaa miettii ja painii ihan erilaisten asioiden kanssa ja toisaalta ihastuu rakastuu palvoo aivan eri syistä kuin cm euro tutkinto etc syistä.
Lopulta ihmiset elää ja maailma menee niin että toiset menee ilo naamalla ja toiset vinossa, eikä sitä kullin koko korreloi, joskus tuntuu että päinvastoin....
Itse rakastan naisia ja olen pannut naisia joilla on ollut oikeasti reilusti yli 25cm eksiä - ei yhden kohdalla monikossa sentään - ja silti ovat olleet intona mun kanssa ja suhdetta halunneet tai seksisuhdetta. Seksi ei ole pituushyppyä. Jo pelkkä kädenkosketus kertoo 1 000 000 000 asiaa ja ei sitä kulli korvaa jos tuo jää 0 000 000 001 asteelle. Jotkut toki haluaa isoa halkoa pesään ja ok heille :) ylävitonen ja let's make Love!
Äijät ressaa ihan turhaan nykyään, naisilla on myös vitunmoiset paineet kaikesta fitt boobs liplift pakara insta hommista ja kohta meilleki tulee ekana ulkolabia kiru ja sitte tiukennushommat. Kemia ja tunne menee kauemmas...........
Nyt kannattaa rakastaa ja ola intohimonen jos on tunnetta missään. - LihastaLöytyyjaKokoa
Mulla on 10cm pitkä ja lyhyen näköinen nappula kun löysänä, mutta erektiossa 18cm, pienen näköinen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465377Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561947Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748