2018 Aprillia vakiona?

Apikkaboi

Mietin että ostaisinko 2018 Aprillian niin onko kellään tietoa paljonko kulkee vakiona ja miten saisi kulkemaan 55-60 ilman että poraa kureja pois putkesta?

4

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apikkaboi

Kyseessä siis sx 50 factory

• Apriliasx

Vakiona kulkee ehkä just ja just 50kmh. Et saa millään kulkemaan 55 ilman että otat kureja pois. Kannattaa ostaa ihan suosiolla käytettynä ni jos vähä virittää niin ei mene takuuta pois.

• nääin

Kulkee sen 45-50 niinku kaikki vakiomopot ja ei saa kulkemaan kovempaa ilman kurien poistoa. Lisäksi aivan helvetin ruma laitos.

• Jutustelija1

Mielestäni ulkonäkö voisi kallistua hienoon suuntaan jos mopossa olisi ominaisuuksia jotka saisivat sen haluttavaksi, eli jos minulla olisi tuollainen ja olisin 15v niin sen kulkiessa ja kiihtyessä paremmin kuin muut mopot mieltäisin sen hienoksi. Toisaalta jos ei se kulkisi niin sitten ulkonäkökin alkaisi äkkiä vaikuttaa huonolta. Ja siis vaikkei varsinainen viritys aina kannata niin kurit kannattaa poistaa aina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      5999
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5483
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3094
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2474
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2347
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2128
    7. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2108
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1697
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1696
    Aihe