Päivääpäivää.
Sain risan kevarin lastenkodilta (he sanoivat että se on kuolinpesän pyörä ja ovat aikoja sitte soittaneet sinne ja kysyneet asiaa niin pyörä ei hoitajaa/osakkaita kiinnosta). Mistä saan tietää kuolinpesän hoitajan tiedot koska pyörä tulisi nyt minulle ja täytyis tehdä paperit siitä että se on minun... Maistraattiin ja trafiin soitettu... Maistraatista käskettii soittaa verottajalle mutta en tiedä mihin sinne soitan, koska siellä ei ole tuohon asiaan liittyen mitään yhteystietoja...
Pitäs saada tietää kuolinpesän hoitaja.
KISATULPPA
3
202
Vastaukset
- mpman
no kai se jossain papereissa lukee, kuka teidän kuolinpesänne jakamisen on hoitanut, vai onko se yhä jakamatta..
- kawatonkuski
Helpointa on katsella samanlainen pyörä, joka on on rikki ja ostaa se. Tai sitten ostat pelkän rungon papereineen. Kuolinpesän jäseniä ei yleensä kiinnosta pyörän papereiden hommaaminen, ellet ole ostanut itse tätä pyörää suoraan kuolinpesältä, jolloin kaupantekohetkellä tietenkin vaadit ostamaasi pyörään paperit.
- Hippi-isä52v
Koita vonkaa pilhakkaa lastentarhatädeilt. On kuulemma helppoi nakkei.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336694- 376153
- 293414
- 452870
- 342634
- 152328
- 372168
- 162026
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons471890En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777