mitä kokoa miesten os. kylpylöissä?

Likkapo

Minkä kokoisia kaluja tänään aamupäivällä kylpylöiden miesten puolella?

16

1067

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uolevi

Mkset käy katsomass

• asiassa

Aulanko ,ainakin yksi iäkkäämpi mies tosihyvä lepopaksuus,heilui näyttävästi.

• ihannepituus

Aulanko 14.8. Iäkkäämpi mies ,tosi paksu kalu. Empä ole aiemmin nähnyt. Kyseessä lepokalu.

• Mittauspakko

Juu tänään 15,5, eilen 13,9 ja toissapäivänä 14,7 keskipituudet.

• näkijänä

Tänään Aulangolla 2 hyvän kokoista patukka(paksuja)

• vierailia

Eilen järvenpään uimalassa vain kakaroita ikä haarukalla 12-16v. Ja heillä keski pituus reilusti alle 10cm. Mutta heidän seurana oli aikuisia ja miehet tuli kyllä pesu puolelle mutta eivät olleet alaste vaan verkkarit päällä ja vahtivat niitä nuoria. Minä ainut aikuinen yli 60v miehen puoli ja 12cm heilui mulla koipieni välissä (siis levossa). Minä katselin niitä nuoria kun nekin katseli minua ja varmasti vertas heidän ja minun kaluni kokoa luulisin.

• NahatonHki

Tuollasen miehenpuolen kanssa kun pääsisi kimppasaunaan niin,että pullea 40v vaimoikin mukana,näkisi vaimon ilmeen kun kalusi paljastuu ; ) itsellä vaan 14/4,5 jäykkänä : (

• NahatonHki
        NahatonHki kirjoitti:

Tuollasen miehenpuolen kanssa kun pääsisi kimppasaunaan niin,että pullea 40v vaimoikin mukana,näkisi vaimon ilmeen kun kalusi paljastuu ; ) itsellä vaan 14/4,5 jäykkänä : (

Ei taida 'setiä' kiinnostaa...

• 75v_mijäs_turust

Itse eilen kävin Espanjassa ja uskokaa pois, moisia nakkeja ei täälläpäin näy!
      Jokaisella miehellä ainakin 18cm levossa ja auta armias jos vähän kovenee niin pituus varmasti tuplaantuu.
      Espanjalaismiehillä myös perseet kohdillaan.

• näkijänä

to,Aulangolla paksuin näkemäni lepokalu. Omani ei kovanakaan niin paksu.

• asiassa

ke 12.12.18 aamupäivällä Aulangon kylpylässä n.35-40v mies ,paksuin lepokalu jonka olen elämässäni nähnyt.Omani kovanakin huomattavasti ohuempi,vaikka on sanottu norm.paksummaksi.Ympärysmitta n.16cm luokkaa,mitä mahtaa ollakaan kovana?

• Panomiesvaan

Nyt sit Aulangolle vaan...
      Kiva katella. Ja koskea.

• ppnkk

Vaikuttaa siltä.että kyseessä saatta olla sam henkilö. Joka näkijä näkee ns. eri silmillä koon ja iän.

• näkijänä

Tänään paikalla Aulangolla ,hyvä pituus /paksuus.

• KunnonPaikka

Kuopiossa Kunnonpaikka Spa;n höyrysaunassa isoa usein ja ahnasta suuta.

• KÄPH

Kes.13.3 aulanko .Vähän vanhempi mies ymp.mitta arviolta n.15cm,vehkeen pit n.12-13cm. Kyllä paksu on aina paksu.

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      294
      7230
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      69
      5164
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      144
      3360
    4. Kylillä nainen puhutaan

Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?
      Ikävä
      104
      2488
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      162
      2459
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      18
      1910
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      182
      1715
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      31
      1568
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1544
    10. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      31
      1470
    Aihe