Moi! Olen aloittamassa tubettamista, mutta kanavallahan tottakai pitää olla joku aihe, että saan siitä kiinnostuneita katsojia. Minulla on paljon ideoita, mutta en osaa valita vain yhtä tai muutamaa...
Musiikki (piano, laulaminen yms.) piirtäminen, meikkaus/kauneus, tanssi, eläimet (kissat ja kanit)... Pitääkö mun valita noista vain yksi aihealue vai viitsiikö kaikista tehdä? Se voisi vaikuttaa vähän tyhmältä, vai...? Onko teillä kellään vinkkejä?
YouTube kanavan aihe
Tubettaja
2
128
Vastaukset
- Make12344
tee vaikka kaikista.
- fhgfhgj
Sillä mitään väliä. Etkö ole kuullut, että EU-tyrannia allekirjoituttaa 'tekijänoikeus' -lain tammikuussa, jonka jälkeen Youtube vetäytyy pois Euroopasta? Urasi siis jää lyhyeksi, ellet sitten toimi jossain Euroopan ulkopuolella.
Aloita kanava vaikka aiheesta: Säilytetään Youtube Euroopassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336344- 345813
- 293274
- 452670
- 342574
- 152238
- 372148
- 161926
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401789En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191737