Vihdoinkin näin Sinusta unta-oli jo aikakin! Johtunee siitä mitä mielessäni haaveilin ennen nukahtamistani.... Silmät kiinni haaveilin meidän rakastelusta, siitä kuinka saisimme unohtaa ulkopuolisen maailman ja kuinka rakastelisit minua-hellästi ja toisaalta röyhkeästi, ottaisit omaksesi ja antauduttaisiin intohimolle, joka korventaa sisimmässämme... jokaisessa katseessa, jokaisessa huulten kostuttamisessa, jokaisessa alas painetussa katseessa, jokaisessa lähes äänettömässä nielaisussa... Ja unessa katsoit minua silmiin ja sanoit: kyllä minä sinun kanssasi rakastelen.
Sinä Mies unessani
13
748
Vastaukset
- saahansitäunelmoida
Voi kun sitä välillä fantasioi että tämä olisikin häneltä, maailman ihanimmalta naiselta joka edelleen sydäntäni ja mieltäni jäytää, on muutaman kerran nukahtanut sillain että olen ajatellut kuinka rakastelisimme pitkän ja kiihkeän esileikin jälkeen ja se tunne ja kutina mikä siitä ajattelusta tulee, joskus tyhmästi kun häntä nähnyt tulee se sama kutina krhm tiettyyn paikkaan, toki tunnen kaikkea muutakin kuin himoa häntä kohtaan ja on ihan luonnollista että ihminen jota kaipaa kiihottaa myös paljon.
- kerronajatuksesta
Tuonko takia hän vilahti illalla muutamaan kertaan mielessä kun nukahdin... eikait. Hän kyllä vilahti pitkästä aikaa sillä tavalla mielessä kuin olisi ihan oikeasti kosketusetäisyydellä.
- aloittajanaiselle
sanooko N-mies mitään? onko unesi kohde juuri hän?
- SweetDreams
Ei valitettavasti ole N-miehelle... Tämä menee A-miehelle... Kaikki me taidamme kaivata ja fantasioida kuka kenestäkin.
Kaikkeni tein, että olisit tuntenut mun olevan oikeasti läsnä... Se yhteys mikä meillä on, on mielestäni hyvin harvinaista. Vielä joskus minä sinua suutelen niin, että maailma pysähtyy siitä hetkestä sekunniksi tai kahdeksi vain siksi, että kaksi palasta loksahtaa yhteen, vaikka ne varastettuja hetkiä olisikin <3
Tule ja katso minua, katso syvälle silmiini ja kävele luokseni, ei ole pakko sanoa sanaakaan, pelkkä kosketus riittää kaiken tunteesta kertomaan... - SalaaSuutelisin
Toivottavasti olet ihana M nainen :)
- SweetDreams
Olen M-nainen :)
- Ahti.sonni
SweetDreams kirjoitti:
Martta penteles,sänkyyn jo kun on aikainen herätys navettaan.
- SalaaSuutelisin
SweetDreams kirjoitti:
Kerro jotain mistä tunnistan itseni?
- yksinkertaistaonuskojo
SalaaSuutelisin kirjoitti:
Juuri tuo kun pitää toisilta salata. Etkö tunnista? No eihän muutoinkaan ne asiat olleet kuten väitit mitäpä tuota ihmettelemään.
- SweetDreams
SalaaSuutelisin kirjoitti:
Sinulla on kaunis katse. Kerro mistä sinä tunnistat minut? Entä mistä minä sinut?
- SalaaSuutelisin
Olen iskenyt sinulle silmää ja varmaan sen olet huomannutkin?
- kuhankysyn
Oliko millainen tukka? ;P
- Tietenkinn
Kalju.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717